کد خبر: 423197
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| رهبران پیونگ‌یانگ به دنبال خرید واکسن کرونا هستند

در حالی که رسانه‌های کره‌شمالی از یک سو بر کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور تاکید دارند و از سوی دیگر از نزدیک شدن به آخرین مراحل ساخت واکسن ویروس کرونا در کشور صحبت می‌کنند، رسانه‌های خارجی از تکاپوی شخصیت‌های برجسته این کشور برای خرید فوری واکسن ویروس کرونا به هر قیمتی خبر می‌دهند.

ویروس کرونا| رهبران پیونگ‌یانگ به دنبال خرید واکسن کرونا هستند
کد خبر: 423197
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که رسانه‌های کره‌شمالی از یک سو بر کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور تاکید دارند و از سوی دیگر از نزدیک شدن به آخرین مراحل ساخت واکسن ویروس کرونا در کشور صحبت می‌کنند، رسانه‌های خارجی از تکاپوی شخصیت‌های برجسته این کشور برای خرید فوری واکسن ویروس کرونا به هر قیمتی خبر می‌دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین پایگاه اطلاع‌رسانی دیلی‌کره طی گزارشی در این باره به نقل از یک منبع کره‌شمالی خبر داد: روزبه‌روز بر تعداد مسئولان عالیرتبه‌ای که از واسطه‌های خود در خارج از این کشور می‌خواهند به محض ورود واکسن کرونا آن را به هر قیمتی برایشان خریداری کنند افزوده می‌شود.

به گفته این منبع، مسئولان عالیرتبه کره‌شمالی به واسطه‌های خود که اکثراً چینی هستند گفته‌اند هزینه دلاری این واکسن اصلاً مهم نیست و هدف آنها صرفاً دستیابی به این واکسن است.

به نوشته این رسانه، در حال حاضر تاجران چینی سرگرم رایزنی با مسئولان کره‌شمالی هستند و ظاهراً به محض ورود واکسن کرونا به بازار این تاجران به سودهای هنگفتی خواهند رسید.

این رسانه کره‌جنوبی عنوان کرد، نه تنها مردم کره‌شمالی بلکه مسئولان عالیرتبه هم ادعای تبلیغات کشورشان در مورد پیشرفت در ساخت واکسن کرونا را باور ندارند، این در حالی است که گفته می‌شود شیوع این بیماری در کشور بسیار گسترده بوده و همین امر هم باعث شد مسئولان کار احداث بیمارستان عمومی پیونگ‌یانگ را سریعاً به پایان برسانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها