کد خبر: 423223
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

داستان زنی که 300 بار توسط داعش فروخته شد

یک زن ایزدی که به تازگی موفق شده از دست تروریست‌های داعش فرار کند روایت هولناک خود را از مواجهه با 300 تروریست گروه داعش بازگو کرد.

داستان زنی که 300 بار توسط داعش فروخته شد
کد خبر: 423223
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زن ایزدی که به تازگی موفق شده از دست تروریست‌های داعش فرار کند روایت هولناک خود را از مواجهه با 300 تروریست گروه داعش بازگو کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، صدها و بلکه هزاران دختر و زن ایزدی که بعد از سقوط موصل و روستاهای اطراف آن به اسارت داعش درآمدند تا سال‌ها تراژدی بزرگی را از جنایاتی که این گروه تروریستی در تاریخ بشریت مرتکب شده روایت خواهند کرد.

«خفشه» یکی از این زنان است که روز 10 ژوئن 2014 وقتی منطقه تلعفر به تصرف گروه داعش درآمد همانند بسیاری دیگر از زنان ایزدی از بخت بد به دست این گروه تروریستی افتاد.

خفشه را جنگجویان گروه داعش به همراه 14 نفر از اعضای خانواده‌اش ربوده و با خود بردند.

این زن در مورد حوادث بعد از این آدم‌ربایی گفت: ما را از همان ابتدا به عنوان کنیزهای اسیر جنگی بین جنگجویان داعش تقسیم کردند.

او سپس به تفصیل از ضرب و شتم‌ و شکنجه‌هایی که از جانب اعضای گروه داعش متحمل شد سخن گفت و بازگو کرد، از زمانی که به اسارت درآمده تا هنگامی که توانسته فرار کند بیش از 300 بار در شهرهای عراق و سوریه خریدوفروش شده است.

خفشه که آخرین بار در اختیار یکی از عناصر گروه داعش در منطقه باغوز سوریه بود موفق شد از این منطقه بگریزد و خود را به شهر دهوک برساند. او هم‌اکنون در وطن خویش زندگی می‌کند، هرچند این وطن چادری بیش نیست، اما از اینکه در وطن است ابراز خوشحالی می‌کند.

اینها همه در حالی است که او از زمان ربوده شدن تا به امروز اطلاعی از سرنوشت همسرش ندارد.

گفتنی است اکنون بیش از سه هزار و 500 زن و کودک ایزدی که هنگام یورش گروه داعش به مناطق ایزدی‌نشین عراق ربوده شده بودند مفقودند و سرنوشت نامعلومی دارند، در حالی که خانواده‌هایشان امیدوارند همچنان در آخرین نقطه حضور گروه داعش در سوریه یعنی شهر باغوز زنده باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها