کد خبر: 423240
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۰۹:۳۴:۱۵
| |

امدادرسانی به 377 نفر از متاثران حوادث طبیعی طی 72 ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور 280 مورد ماموریت برای امدادرسانی به 377 نفر از هموطنان آسیب دیده انجام شده است.

امدادرسانی به 377 نفر از متاثران حوادث طبیعی طی 72 ساعت گذشته
کد خبر: 423240
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۰۹:۳۴:۱۵

اعتمادآنلاین| محمد باقر محمدی گفت: طی 72 ساعت گذشته با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور 280 مورد ماموریت امداد و نجات برای امدادرسانی به 377 نفر از هموطنان آسیب دیده و متاثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی ادامه داد: با اعزام گروه های واکنش سریع امدادی هلال احمر به محل وقوع حوادث یاد شده، امدادگران و نجاتگران هلال احمر توانستند جان 201 مصدوم را نجات دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده 157 نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و 107 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

محمدی افزود: در مدت 72 ساعت گذشته 15 عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات رسانی و نجات به 18 مصدوم از سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره 112 مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها