کد خبر: 423273
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۰:۵۹:۰۰
| |

کمپین جدید هواداران پرسپولیس، «بشار باید بماند»

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ بشار رسن آستین‌ها را بالا زده‌اند و با ایجاد کمپینی در فضای مجازی، خواهان آن شدند تا مهدی رسول‌پناه و همکارانش را وادار به تمدید قرارداد با این هافبک عراقی کنند.

کمپین جدید هواداران پرسپولیس، «بشار باید بماند»
کد خبر: 423273
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۰:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| طبق ادعای برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه قرار بود چهارشنبه با بشار رسن و مدیربرنامه‌هایش نشستی داشته باشند که این نشست از دو زاویه، تکلیف هافبک عراقی سرخپوشان را مشخص می‌کرد. اول اینکه آن‌ها قرار بود بابت تسویه حساب قطعی و میزان پرداختی تا قبل از پایان یافتن فصل نوزدهم صحبت کنند و سپس مواضع طرفین جهت ادامه همکاری و تمدید قرارداد فصل آینده و سال‌های بعد بشار مشخص شود. با این حال از پیرامون باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد هنوز تکلیف این بازیکن روشن نشده و نه تنها دریافتی دلاری نداشته بلکه مشخص نیست در پرسپولیس می‌ماند یا به پیشنهادات دیگر خود به صورت جدی فکر می‌کند. بشار هم از لیگ ایران و هم از چند باشگاه قطری، ترکیه‌ای و... پیشنهاداتی دریافت کرده که در صورت تعلل مسئولان باشگاه پرسپولیس، این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

حالا طرفداران پرسپولیس وارد عمل شده‌اند تا با ایجاد فشار حداکثری روی رسول‌پناه، ماندن بشار را قطعی کنند. این در حالی است که وزارت ورزش به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تأکید کرده حق جذب بازیکن و مربی خارجی ندارند و فقط می‌توانند خارجی‌های این فصل خود را حفظ کرده و یا بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر را جذب کنند آن هم با قرارداد ریالی نه دلاری! از این رو، قوانین جدید هم دست مسئولان باشگاه پرسپولیس را می‌بندد که بتوانند توافق راحتی با بشار داشته باشند. این بازیکن عراقی در حال حاضر، حدود 70 درصد از قراردادش را به فاصله تنها 4 هفته مانده تا پایان فصل طلبکار است و همچنین تمام آپشن‌های روی قراردادش مثل قهرمانی در لیگ برتر یا پیروزی‌های پیاپی هم روشن شده است. باید دید در نهایت، چه اتفاقی برای بشار در این شرایط رخ می‌دهد. هشتگ بشار باید بماند فعلاً پراستفاده‌ترین هشتگ از سوی پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی به شمار می‌رود و همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها