کد خبر: 423380
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۵:۵۹:۴۹
| |

فوتبالیستی که به خاطر خیانت همسرش دچار افسردگی شد

یوزیپ ایلیچیچ به دلیل مشکلات شدید شخصی و خانوادگی با اجازه باشگاه آتالانتا، برگامو را ترک کرده و به اسلوونی برگشته است.

فوتبالیستی که به خاطر خیانت همسرش دچار افسردگی شد
کد خبر: 423380
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۵:۵۹:۴۹

اعتمادآنلاین| یوزیپ ایلیچیچ، ستاره 32 ساله آتالانتا یکی از بهترین بازیکنان فصل 20-2019 فوتبال اروپا بود اما او حالا بدترین روزهای عمرش را سپری می کند. جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا گفته بود ایلیچیچ به دلیل مصدومیت به بازی با پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود اما مشکل او اصلا مصدومیت و در واقع فوتبالی نیست.

افسردگی ایلیچیچ در پی خیانت همسرش


یوزیپ ایلیچیچ به دلیل مشکلات شدید شخصی و خانوادگی با اجازه باشگاه آتالانتا، برگامو را ترک کرده و به اسلوونی برگشته است. ایلیچیچ در حال حاضر به حدی افسرده است که هیچ تمرکزی روی فوتبال بازی کردن ندارد و قطعا در مسابقه برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. مشکل ایلیچیچ به حدی بحرانی است که جانلوکا دی مارتزیو با وجود اطلاع از موضوع، به احترام ایلیچیچ از فاش کردن آن پرهیز کرده و برای این بازیکن آرزوی موفقیت و غلبه بر مشکلش را داشته است. با این حال رسانه های محلی خبر داده اند که مشکل ایلیچیچ خیانت همسر او است و این ستاره اسلوونیایی آتالانتا به قدری از این موضوع آزرده خاطر است که حتی به خداحافظی از فوتبال فکر می کند.

یوزیپ ایلیچیچ که در 32 سالگی خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال مطرح کرد و در فصل 20-2019 در 34 بازی فصل توانست 21 گل و 9 پاس گل ثبت کند، حالا به خاطر خیانت همسرش، دیگر هیچ انگیزه ای برای ادامه زندگی پیش روی خود نمی بیند.

منبع: طرفداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها