حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن:

خودروسازان برای آینده برنامه‌ریزی کنند تا تعهداتشان زیر سوال نرود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن از بازدید اعضای این کمیسیون در روز سه‌شنبه از ایران‌خودرو خبر داد و گفت: ما نباید کاری کنیم که به بی‌اعتمادی مردم دامن بزنیم. باتوجه به شرایط کشور، خودروسازان برای آینده باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا اگر التهابی به وجود آمد، تعهدات‌شان زیر سوال نرود و بتوانند از پس مشکلات برآیند.

خودروسازان برای آینده برنامه‌ریزی کنند تا تعهداتشان زیر سوال نرود
کد خبر: 423528
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۱۱:۲۶:۴۵

اعتمادآنلاین| سیدجواد حسینی‌کیا درباره این‌که خودروسازان به تعهدات خود درباره تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده تاکنون عمل نکرده‌اند و امروز هم به جای این‌که خودروهای ثبت‌نام شده که موعد تحویلشان رسیده را به مشتریان تحویل دهند مجددا ثبت‌نام‌های جدید را آغاز کرده‌اند، آیا قرار نیست با این اقدام‌ها که تضییع حقوق مشتریان است، برخوردی صورت گیرد، گفت: ما نباید کاری کنیم که به بی‌اعتمادی مردم دامن بزنیم، بلکه باید کاری کنیم که اعتماد مردم به ما جلب شود. از همین رو روز سه‌شنبه اعضای کمیسیون صنایع بازدیدی از ایران‌خودرو خواهند داشت و در نوبت بعدازظهر هم جلسه‌ای با مدیرعامل و مدیران ارشد ایران‌خودرو داریم تا مشکلات بررسی و راهکارها را برای رفع آنها ارائه دهیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید به سمتی برویم که نقدینگی در جامعه باعث تولید و اشتغال شود لذا وعده‌هایی که در این زمینه داده می‌شود، باید تحقق یافتنی باشد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه خودرو‌سازان بیایند نقدینگی را جمع کنند، کار خوبی است اما باید به تعهداتی که دارند پایبند باشند، اینکه امروز اعلام می‌کنند عده‌ای ثبت نام انجام دهند و 4 روز دیگر نرخ‌ها گران شود این اصلا پذیرفتنی نیست.

حسینی‌کیا با اشاره به شرایط خاص کشور بیان کرد: همان‌گونه که می‌دانید، شرایط جامعه گاهی اوقات دچار نوسان است، به طور مثال ما کاهش پول ملی و افزایش قیمت ارز را داریم. باتوجه به شرایط کشور، خودروسازان برای آینده باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا اگر التهابی به وجود آمد، تعهدات‌شان زیر سوال نرود و بتوانند از پس مشکلات برآیند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در کنار کارهایی که انجام می‌دهند دست به یک اقدام جهادی بزنند.

وی درباره این‌که آیا مجلس از جایگاه نظارتی خود استفاده خواهد کرد تا خودروسازان به تعهداتی که دادند عمل کنند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی قطعا با جایگاه نظارتی که دارد، کار خودش را انجام خواهد و امیدواریم نتیجه بدهد و حاصلش این شود که یک سرعتی در تحویل خوردروهایی که مدت‌هاست به تعویق افتاده است، صورت گیرد.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها