شکست «شرکت سعودی خریدار تیم ‌فوتبال نیوکاسل» از نگاه بعیدی‌نژاد

سفیر ایران در لندن گفت: مردم شهر نیوکاسل و دیگر شهرهای انگلیس به روش‌های مختلف با فروش باشگاه به محمد بن سلمان مخالفت می‌کردند، که نشان دهنده دید منفی مردم به سیاست‌های سعودی به ویژه پس از قتل قاشقچی، منتقد محمد بن سلمان، می‌باشد.

شکست «شرکت سعودی خریدار تیم ‌فوتبال نیوکاسل» از نگاه بعیدی‌نژاد
کد خبر: 423577
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۱۴:۱۴:۰۸

اعتمادآنلاین| حمید بعیدی‌نژاد در کانال تلگرامش نوشت: شرکت سعودی خریدار تیم‌فوتبال نیوکاسل درانگلیس که ادعا می‌کرد با تزریق سرمایه محمد بن سلمان، تمامی مشکلات باشگاه را حل کرده و آن را به تیمی ثروتمند تبدیل می کند، به علت تنفر مردم از سیاست‌های سعودی به یک شکست بزرگ در برابر افکار عمومی تن داد و رسما مجبور به پس گرفتن درخواست خرید خود شد.

مالک باشگاه که از سه سال پیش قصد فروش باشگاه را دارد، قیمت آن را بیش از پانصد میلیون پوند تعیین کرده است. محمد بن سلمان که مدت زمان زیادی است برای کسب محبوبیت در میان افکار عمومی، قصد خرید این باشگاه را دارد تبلیغات وسیعی به راه انداخته بود که با پول وی باشگاه به پولدارترین باشگاه جهان تبدیل خواهد شد و می‌تواند برای شهر نیوکاسل و لیگ برتر انگلیس افتخارآفرین باشد.

علیرغم همه ی این تبلیغات، مردم شهر نیوکاسل و دیگر شهرهای انگلیس به روشهای مختلف با فروش باشگاه به محمد بن سلمان مخالفت می‌کردند، که نشان دهنده دید منفی مردم به سیاست‌های سعودی بویژه پس از قتل قاشقچی، منتقد محمد بن سلمان، می‌باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها