میلاد محمدی شاگرد بیلسا در لیدزیونایتد می‌شود؟ + عکس

باشگاه لیدزیونایتد در نقل‌وانتقالات تابستانی به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع چپ است و در این راستا این باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر علاقه‌مند به جذب میلاد محمدی، مدافع 26 ساله است.

میلاد محمدی شاگرد بیلسا در لیدزیونایتد می‌شود؟ + عکس
کد خبر: 423620
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| باشگاه لیدزیونایتد نظرش معطوف به جذب مدافع ایرانی تیم فوتبال خنت بلژیک شده است.

باشگاه لیدزیونایتد در نقل‌وانتقالات تابستانی به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع چپ است و در این راستا این باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر علاقه‌مند به جذب میلاد محمدی، مدافع 26 ساله است. طبق این گزارش جذب بازیکن تیم ملی فوتبال ایران احتمالاً چیزی در حدود 6.3 میلیون پوند برای این باشگاه هزینه در برخواهد داشت.

میلاد محمدی پس از چهار فصل حضور در تیم احمد گروژنی روسیه، تابستان گذشته با قراردادی سه ساله به تیم خنت در سطح اول فوتبال باشگاهی بلژیک ملحق شد. او در فصل اول حضورش در این تیم بلژیکی در 24 بازی به میدان رفت و آمار یک گل‌زده و دو پاس‌گل را هم از خود برجای گذاشت.

لیدزیونایتد این فصل موفق شد با سرمربیگری مارچلو بیلسا به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپیونشیپ برسد و پس از 16 سال به لیگ برتر انگلیس بازگشت.

پیش از این گفته می‌شد واتفورد هم نسبت به جذب میلاد محمدی علاقه‌مند است، تیمی که این فصل از لیگ برتر به لیگ دسته اول انگلیس سقوط کرد.

میلاد محمدی

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها