سیدکمال الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

مخاطبان جبهه پیروان قابل مقایسه با هیچ مجموعه دیگری نیست / جبهه پیروان کاندیدای ریاست‌جمهوری معرفی می‌کند؟

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: جنس انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس فرق می‌کند چون فقط باید یک نفر انتخاب شود، پس باید تلاش شود که تعداد نامزدها به حداقل برسد و در نهایت همه روی حمایت از یک نامزد توافق کنند.

مخاطبان جبهه پیروان قابل مقایسه با هیچ مجموعه دیگری نیست / جبهه پیروان کاندیدای ریاست‌جمهوری معرفی می‌کند؟
کد خبر: 423664
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۰۷:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| 9 ماه به ثبت نام نامزدهای انتخابات سال 1400 زمان باقی است اما اصولگرایان نه تنها اقدامی برای طراحی مکانیزم تشکیلاتی خود انجام نداده اند بلکه هنوز هیچ تصمیمی هم نگرفته اند.

سیدکمال الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره مکانیزم انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: اصولگرایی جناح وسیعی است بنابراین هماهنگی در آن سازوکار خودش را می طلبد، به ویژه آنکه افراد زیادی هستند که می خواهند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند.


وی با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا افزود: هر چند درون احزاب و مجموعه های اصولگرا بحث درباره انتخابات سال آینده مطرح می شود اما بحث ها برای تصمیم گیری جدی نشده چون هنوز فرصت داریم. ضمن آنکه تجارب ادوار گذشته نیز نشان می دهد مردم در هفته آخر منتهی به برگزاری انتخابات نامزد مطلوب خود را بر می گزینند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اهمیت نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در اداره کشور اظهار کرد: جنس این انتخابات با انتخابات مجلس فرق می کند چون فقط باید یک نفر انتخاب شود، پس باید تلاش شود که تعداد نامزدها به حداقل برسد و در نهایت همه روی حمایت از یک نامزد توافق کنند.

وی درباره جایگاه جبهه پیروان خط امام و رهبری در مکانیزم اصولگراها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، توضیح داد: نهایت سعی ما آن است که در متن باشیم. معتقدم این جبهه در حاشیه نخواهد بود چون از احزاب با قدمت و شناسنامه داری تشکیل شده است که میلیون ها نفر مخاطب دارند، اگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خوب فکر و به احزاب جبهه پیروان خط امام و رهبری توجه کنند و حمایت آنها را بگیرند، کلی رأی خواهند داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه بیشتر اصولگرایان به جبهه پیروان خط امام و رهبری ارادت دارند، یادآور شد: این را به جرأت می گویم به لحاظ عده و عُده و مخاطبانی که جبهه پیروان دارد قابل مقایسه با هیچ یک از مجموعه های دیگر نیست.

سجادی در پاسخ به این سئوال که «اگر پایگاه اجتماعی جبهه پیروان خوب است چرا نامزد اختصاصی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 معرفی نمی کند؟» گفت: از کجا معلوم نامزد معرفی نکند. جبهه پیروان نامزدها را بررسی و در نهایت یکی را مورد حمایت قرار می دهد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: با توجه به کارنامه عملکردی دولت و اصلاح طلبان در 8 سال گذشته، الان وضع اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 بد نیست و اصلاح طلبان نیز نمی توانند از مقام پاسخگویی شانه خالی کنند.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها