نامه شورای شهری‌ها به وزیر راه و شهرسازی درباره محله جماران

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره نامه برخی از اعضای شورا به وزیر راه و شهرسازی درباره احتمال لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران، گفت: نظر کارشناسی مدیریت شهری درباره این موضوع در شورای عالی شهرسازی لحاظ نشده است.

نامه شورای شهری‌ها به وزیر راه و شهرسازی درباره محله جماران
کد خبر: 423672
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۰۷:۳۱:۲۹

اعتمادآنلاین| زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره نامه تعدادی از اعضای شورای شهر درباره ضرورت بررسی کارشناسی موضوع محله جماران در مدیریت شهری و همکاری مشترک با شورای عالی شهرسازی جهت ارائه طرح مناسب با شرایط شهر تهران، اظهار داشت: درخواست برخی از ساکنان محله جماران برای رفع محدودیت ارتفاعی ضروری است. این درخواست از سوی مدیریت شهری بررسی می‌شود تا با در نظر گرفتن امکانات شهری، طرحی متناسب با نظر مشترک به کمیسیون ماده 5 ارسال شود.

وی افزود: نظر شورای شهر و شهرداری درباره لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران لحاظ نشده و به نظر می‌رسد باید بررسی‌های کارشناسی بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در صدد حل مشکلات و مسائل شهری هستند، گفت: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم پیگیر مطالبات آنها هستند و ما هم تمایل داریم که حل مسائل و مشکلات در چارچوب قانون انجام گیرد.

وی گفت: در حال حاضر درخواست داریم که موضوع از دستور کار جلسه شورای عالی شهرسازی خارج شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها