کد خبر: 423677
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| فاصله‌گذاری اجتماعی به روش آمریکایی

هر کشور و جامعه‌ای به روش خاص خود فاصله‌گذاری اجتماعی را اعمال می‌کند؛ از قرنطینه صد درصدی در چین گرفته تا روش‌های هوشمندی که کشورهای اروپایی پیشه کرده‌اند. مردم نیز هر یک به شکلی و گاه به روش‌های جالب سعی در رعایت این فاصله‌گذاری دارند. در این بین یک شهروند آمریکایی روش خاص خود را برای رعایت فاصله‌گذاری در پیش گرفت، روشی که او را راهی زندان کرد.

ویروس کرونا| فاصله‌گذاری اجتماعی به روش آمریکایی
کد خبر: 423677
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاصله‌گذاری اجتماعی در دوره ویروس کرونا یکی از مهم‌ترین اصول مقابله با کرونا محسوب می‌شود، به طوری که می‌توان فاصله‌گذاری اجتماعی را یکی از ارکان لاینفک مبارزه با ویروس کرونا قلمداد کرد؛ گرچه برخی از مردم همچنان نسبت به فاصله‌گذاری اجتماعی بی‌تفاوت هستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، هر کشور و جامعه‌ای به روش خاص خود فاصله‌گذاری اجتماعی را اعمال می‌کند؛ از قرنطینه صد درصدی در چین گرفته تا روش‌های هوشمندی که کشورهای اروپایی پیشه کرده‌اند.

مردم نیز هر یک به شکلی و گاه به روش‌های جالب سعی در رعایت این فاصله‌گذاری دارند.

در این بین یک شهروند آمریکایی روش خاص خود را برای رعایت فاصله‌گذاری در پیش گرفت، روشی که او را راهی زندان کرد.

به نوشته رسانه‌ها، داگلاس مارکس در اعتراض به عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در یکی از هتل‌های میامی به سوی آنها آتش گشود.

ماجرا از آنجا شروع شد که این مرد در لابی هتلی در میامی به رفتار یک زن و پسرش که از دیدگاه خودش فاصله‌‌شان را با او رعایت نمی‌کردند اعتراض کرد، اما آن 2 بی‌اعتنا به مارکس در کاناپه‌ای پشت به او نشستند. همین رفتار آنها مارکس را عصبانی کرد و پیش خود گفت، حالا که این‌طور شد من کاری می‌کنم که شما به قوانین احترام بگذارید؛ سپس صدای شلیک گلوله شنیده شد.

بعد از این حادثه پلیس وارد ماجرا شد و مارکس را دستگیر کرد. علاوه بر این، ‌رسانه‌های آمریکایی خبر دادند، یک هفته قبل از این اتفاق هم مردی در ایالت فلوریدا در اعتراض به عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به شماری از مشتریان یک فروشگاه شلیک کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها