کد خبر: 423682
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۰۸:۱۴:۵۹
| |

وین رونی مربیگری سر الکلس را زیر سوال برد

وین رونی با اشاره به ناکامی شیاطین سرخ در این دو فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما دو بار فینال لیگ قهرمانان اروپا را به بارسلونا گواردیولا باختیم. تلاش کردیم از پرسینگ خط حمله برابر حریف استفاده کنیم و آنها را تحت فشار بگذاریم و توپ را در اختیار حریف قرار دهیم. این کار معادل خودکشی بود.

وین رونی مربیگری سر الکلس را زیر سوال برد
کد خبر: 423682
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۰۸:۱۴:۵۹

اعتمادآنلاین| منچستریونایتد توانست در سالهای 2009 و 2011 به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد ولی در هر دوره برابر تیم بارسلونا بازنده شد و نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

وین رونی با اشاره به ناکامی شیاطین سرخ در این دو فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما دو بار فینال لیگ قهرمانان اروپا را به بارسلونا گواردیولا باختیم. تلاش کردیم از پرسینگ خط حمله برابر حریف استفاده کنیم و آنها را تحت فشار بگذاریم و توپ را در اختیار حریف قرار دهیم. این کار معادل خودکشی بود. به یاد دارم که الکس فرگوسن گفت که ما منچستریونایتد هستیم و باید حمله کنیم ، این به روح باشگاه بر می گردد. اما من در این مورد مطمئن نبودم. من فکر می کنم همه بازیکنان فهمیدند که این روش اشتباه برای کنار گذاشتن تاکتیک هایی بود که ما را در مرحله نیمه نهایی سال 2008 برابر بارسلونا به برتری رسانده بود. من فکر می کنم تاکتیک های ما برای تقابل با بارسلونا کاملا اشتباه بود.

رونی در سال 2004 توسط فرگوسن به عنوان بازیکن نوجوان از اورتون خریداری شده بود. او توانست پنج قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان سال 2008 را تحت رهبری مربی اسکاتلندی بدست آورد.

مهاجم سالهای نه چندان دور منچستریونایتد در پایان گفت: فکر می کنم امسال بهترین شانس منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و این تیم نباید فرصت طلایی را از دست بدهد. سیتی البته کار سختی برابر رئال مادرید دارد و نباید خود را از پیش برنده بداند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها