«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | زن خیانتکار هندی به شکل عجیبی مجازات شد + ویدئو

اهالی یکی از روستاهای هند زنی را که خارج از چارچوب زندگی زناشویی اقدام به برقراری رابطه کرده بود به شکل عجیبی مستقیماً مجازات کردند.

دور دنیا | زن خیانتکار هندی به شکل عجیبی مجازات شد + ویدئو
کد خبر: 423695
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اهالی یکی از روستاهای هند زنی را که خارج از چارچوب زندگی زناشویی اقدام به برقراری رابطه کرده بود به شکل عجیبی مستقیماً مجازات کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه «تایمز آف ایندیا» در پایگاه اطلاع‌رسانی خود نوشت: خانواده این زن خیانتکار با اهالی روستا توافق کردند که این زن به دلیل اقدام شنیع خود به شکل عجیبی مجازات شود.

در این مجازات، که تصاویر آن در سایت روزنامه منتشر شد، زن که از ساکنان یکی از روستاهای ایالت گجرات است مجبور شد در برابر دیدگان اهالی روستا همسرش را طی ساعت‌های متمادی به دوش کشیده و در خیابان‌های روستا بچرخد.

در تصاویر منتشرشده از این ویدئو هرگاه زن شوهرش را پایین می‌آورد مردم با چوب او را کتک می‌زدند و مجبورش می‌کنند دوباره مرد را به دوش بکشد در حالی که کودکان روستا هم مشغول مسخره کردن و فیلم گرفتن از زن بودند.

همسر این زن که همراه او و چند نفر دیگر کارگاه صنایع دستی دارند زن را متهم به برقراری رابطه نامشروع با یکی از همکاران‌شان کرده که بعد از دخالت خانواده در این مساله این مجازات عجیب برای او در نظر گرفته شد.

گفتنی است هند به صدور قوانین عجیب و غریب مشهور است، این در حالی است که سالانه صدها گزارش از بدرفتاری با زنان که حاصل سنت‌ها و آداب و رسوم خانوادگی و قبیله‌ای این کشور است منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها