«اعتمادآنلاین» از فتوای جنجالی علمای مصر گزارش می‌دهد:

دور دنیا | جاسوسی زن از موبایل شوهرش شرعا حرام است!

دار الافتاء مصر در یک فتوای جنجالی اعلام کرد جاسوسی زن و سرک کشیدن او به تلفن همراه شوهر حرام بوده و رفتارهایی همچون تلاش برای پیدا کردن پسورد تلفن همراه را عین جاسوسی و برخلاف تعالیم اسلام می داند.

دور دنیا | جاسوسی زن از موبایل شوهرش شرعا حرام است!
کد خبر: 423699
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دار الافتاء مصر در یک فتوای جنجالی اعلام کرد جاسوسی زن و سرک کشیدن او به تلفن همراه شوهر حرام بوده و رفتارهایی همچون تلاش برای پیدا کردن پسورد تلفن همراه را عین جاسوسی و برخلاف تعالیم اسلام می داند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های مصری نوشتند دار الافتا در پاسخ به پرسش یکی از افراد که نوشته بود: «همسرم از من پسورد تلفن همراهم را می‌خواهد و من حاضر به دادن آن نیستم. آیا او حق دارد این پسورد را داشته باشد یا آن که من حق ندادن آن را دارم؟»، اعلام کرد: «جاسوسی زن از موبایل شوهرش شرعا حرام است.»

این مرکز در عین حال تاکید کرد نه زن و نه شوهر هیچ یک حق ندارند به تلفن همراه دیگری سرک بکشند و آنها می‌توانند حریم خصوصی خود را با پسورد حفظ کنند.

این مرکز در پایان بر اساس نص آیه شریفه «وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً» تاکید کرد هیچ یک از آنها حق جاسوسی علیه دیگری را ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها