کد خبر: 423796
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۲:۲۴:۰۹
| |

کیهانی مغضوب ورزشکاران رشته دوومیدانی

پیشکسوت دوومیدانی گفت: وقتی کسی او را نمی‌خواهد چطور دوباره نامزد می‌شود؟ حتما خبری است که علاقه دارد بیاید. او در دوره قبلی پاداش‌ها را نداد و دیدید چه داستان‌هایی در مورد سکه‌هایی که متعلق به مربیان و ورزشکاران بود، به وجود آمد.

کیهانی مغضوب ورزشکاران رشته دوومیدانی
کد خبر: 423796
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۲:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| تیمور غیاثی در مورد شرایط دوومیدانی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت خوب نیست و نمی‌دانیم آینده چه می‌شود. کرونا اردو و مسابقه را تعطیل کرده و همه بلاتکلیف هستند.

هیچ کس در جامعه دوومیدانی مایل به حضور دوباره او نیست

وی با اشاره به ثبت نام نامزدها برای انتخابات دوومیدانی گفت: کیهانی با آن همه مشکلاتی که برای دوومیدانی ایجاد کرد، متاسفانه بار دیگر نامزد شده است. هیچ کس در جامعه دوومیدانی به حضور دوباره او مایل نیست و فقط چند هیات که با او بوده‌اند برایش کار می‌کنند.

پیشکسوت دوومیدانی ادامه داد: وقتی کسی او را نمی‌خواهد چطور دوباره نامزد می‌شود؟ حتما خبری است که علاقه دارد بیاید. او در دوره قبلی پاداش‌ها را نداد و دیدید چه داستان‌هایی در مورد سکه‌هایی که متعلق به مربیان و ورزشکاران بود، به وجود آمد.

شکایت‌مان نسبت به تخلفات رئیس قبلی بی نتیجه ماند

غیاثی عنوان کرد: کیهانی در خوابش هم نمی‌دید که تا این حد مسافرت برود و تمام جهان را بگردد. من و چند مربی دیگر همان زمان که بازرسی به فدراسیون آمده بود، نسبت به تخلفات او شکایت کردیم، اما خبری نشد و متاسفانه شاهد بودیم که بار دیگر تایید صلاحیت شد.

ثبت نام از نامزدهای انتخابات دوومیدانی از ششم مرداد آغاز شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها