انتخابات 1400 موضوع بحث جلسه مجازی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر روز یکشنبه 12 مرداد 1399 با حضور اعضا و به صورت مجازی برگزار شد.

انتخابات 1400 موضوع بحث جلسه مجازی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات
کد خبر: 423817
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۳:۰۴:۲۹

اعتمادآنلاین| جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر روز یکشنبه 12 مرداد با حضور اعضا و به صورت مجازی و به ریاست دورهاى محمد خون چمن دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از طرح اخبار و مسائل روز اعضای شورا ضمن قدر شناسی از زحمات و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان کشور که در میدان مبارزه با بیماری کرونا ایثارگرانه تلاش و فعالیت می‌کند رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک را از همگان خواستار شدند و رعایت مسائل بهداشتی را بزرگترین همراهی با کادر درمانی کشور و قدرشناسی از این عزیزان دانستند.

توجه مجموعه‌های اجرایی و تقنینی نظام به معیشت و رفاه مردم در شرایط سخت کنونی یکی دیگر از مسائلی بود که در ادامه جلسه مورد بحث و تاکید شورا قرار گرفت.

گزارش کمالی رییس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از فعالیت های این کمیته در خصوص راهبردها و برنامه های شورای هماهنگی در زمینه مسائل سیاسی و اقتصادی خصوصا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال 1400 از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه جلسه کواکبیان رییس کمیته امور استان های شورای هماهنگی گزارشی از برنامه‌های این کمیته در ارتباط با فعالیت شورای هماهنگی در 31 استان کشور به شورا ارائه کرد.

پس از گزارش کمیته ها و در پى گزارش یکى از اعضا از مباحث اختلافی اخیر میان نهاد ریاست جمهورى و شهردارى تهران، ابراز امیدوارى شد تا این موضوع با پایبندى به قانون و حمایت و تقویت نهادهاى انتخابى که خود از مهمترین دغدغه هاى دولت تدبیر و امید بوده است، حل و فصل شود. چرا که عمل به قانون اولین و مهمترین انتظار مردم از مجریان قانون است.

در این رابطه تاکید شد در شرایط کنونى که مشکلات عدیده اى پیش روى کشور و مردم قرار دارد، ضرورت دارد تا نه فقط دولت بلکه همه قوا با حرکت بر مدار قانون از هرگونه اقدام حاشیه ساز پرهیز کنند و از هر گامى که معطوف به پیگیرى و تحقق مطالبات عمومى جامعه باشد حمایت کنند. به ویژه آنکه به طور خاص شهر تهران داراى مسائل و مشکلات انباشته از گذشته بوده و مواجهه با این مشکلات نیازمند رویکرد سازنده، مبتنى بر قانون و تعامل مثبت دولت با شهردارى و نه تقابل با آن است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها