کد خبر: 423843
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

گزارش وزیر علوم به رهبر انقلاب درباره دانشگاه‌ها

دکتر منصور غلامی در گزارشی به رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص «عملکرد دانشگاه‌ها و موسسات پژوهش و فناوری در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت» در سال 1398 به همراه «نتایج رصد اشتغال دانش‌موختگان آموزش عالی» جزئیات اقدامات را به استحضار معظم‌له رساند.

گزارش وزیر علوم به رهبر انقلاب درباره دانشگاه‌ها
کد خبر: 423843
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مقام معظم رهبری پس از مشاهده و مطالعه گزارش عملکرد دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با صنایع و جامعه تاکید کردند که آنچه انجام گرفته کارهای آغازین است و این اقدامات باید با قوت ادامه یابد.


دکتر منصور غلامی در گزارشی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص «عملکرد دانشگاه‌ها و موسسات پژوهش و فناوری در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت» در سال 1398 به همراه «نتایج رصد اشتغال دانش‌موختگان آموزش عالی» جزئیات اقدامات را به استحضار معظم‌له رساند.

مقام معظم رهبری پس از مشاهده و مطالعه «گزارش عملکرد دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهش و فناوری در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت در سال 1398» ارسال شده از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یادداشت کوتاهی فرمودند: «از وزیر محترم تشکر شود. مسئله ارتباط دانشگاه و صنعت بسیار مهم است. آنچه انجام گرفته است کارهای آغازین این حرکت بزرگ است، اینها را با قوت ادامه بدهند. ان‌شاالله».

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها