بولتون:

من فکر می‌کنم ترامپ یک رئیس‌جمهور بی اخلاق است

جان بولتون که چندی پیش انتشار کتاب خاطراتش از دوران خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی در دولت دونالد ترامپ جنجالی شد، در مصاحبه با یک نشریه اسپانیایی، ترامپ را یک رییس جمهور بی اخلاق خوانده که به هیچ فلسفه و سیاستی پایبند نیست.

من فکر می‌کنم ترامپ یک رئیس‌جمهور بی اخلاق است
کد خبر: 423858
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۴:۵۲:۵۸

اعتمادآنلاین| جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت دونالد ترامپ در مصاحبه با نشریه اسپانیایی ال پاییس در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا در زمان اجرای فرآیند استیضاح دونالد ترامپ در کنگره، حاضر به ایراد شهادت در این فرآیند نشده و به جایش در کتاب خود درباره مناقشه مربوط به اوکراین حرفهایش را زده است، گفت: هیچ چیز تغییر پیدا نکرد. حامیان استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا مدیریت درستی در قبال مسئولیت‌هایشان نداشتند. اگر شهادت من انقدر مهم بود باید یک احضاریه برای آن صادر می‌کردند.

من به مجلس سنا نیز پیشنهاد خودم را دادم اما آنها تصمیم گرفتند شاهدان را احضار نکنند. در هر صورت من قرار نبود چیز بیشتری به مساله اوکراین نسبت به آنچه که دیگران قبل از آن گفتند اضافه کنم. من فکر می‌کنم آنچه که مهم‌تر است این است که مردم خودشان داستان را بدانند و تصمیم‌شان را بگیرند.

بولتون درباره اینکه در کتابش اقدام ترامپ در مشروط کردن اعطای کمک‌های نظامی به اوکراین به تحقیقات این کشور علیه جو بایدن و پسرش را تایید کرده و این یک شهادت مستقیم علیه این رئیس‌جمهور آمریکا به حساب می‌آید، گفت: این موضوع را قبلاً شخص سفیر گوردون ساندلند عنوان کرده و همه آن را می‌دانستند. اما بیایید به ابتدای کار برگردیم. اگر اظهارات من انقدر مهم بود چرا آنها در مجلس نمایندگان آمریکا احضاریه صادر نکردند؟

بولتون درباره اینکه آیا دونالد ترامپ را با توجه به مطالب مطرح شده در کتابش یک رئیس جمهور فاسد می‌داند، گفت: من فکر می‌کنم ترامپ یک رئیس‌جمهور بی اخلاق است که تنها بر مسائل کمک کننده به پیروزی مجددش در انتخابات تمرکز دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها