کد خبر: 423874
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۵:۲۵:۵۶
| |

سازمان جهانی بهداشت:

شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با ویروس کرونا وجود نداشته باشد

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت در حالی که امیدهای زیادی درباره ساخت واکسن «کووید-19» وجود دارد، باید این را در نظر داشت که شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با این ویروس وجود نداشته باشد.

شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با ویروس کرونا وجود نداشته باشد
کد خبر: 423874
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۵:۲۵:۵۶

اعتمادآنلاین| سازمان جهانی بهداشت امروز هشدار داد در حالی که امیدهای زیادی درباره ساخت واکسن «کووید-19» وجود دارد، باید این را در نظر داشت که شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با این ویروس که تاکنون میلیون‌ها نفر را در سرتاسر جهان گرفتار کرده، وجود نداشته باشد.

«تدروس آدهانوم»، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در جلسه‌ای در خصوص این ویروس در یکی از دفاتر سازمان ملل در ژنو گفت: در حال حاضر سلاح جادویی وجود ندارد و شاید هیچ وقت وجود نداشته باشد.

برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس «کووید19» مبتلا شده‌اند از مرز 18 میلیون فراتر رفته و تعداد جان‌باختگان در حال نزدیک شدن به مرز 700 هزار نفر است.

آمریکا همچنان با بیش از چهار میلیون و 813 هزار مبتلا و مجموع قربانیان بیش از 158 هزار نفر در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.

پس از آن برزیل با دو میلیون و 733 هزار و 677 مورد ابتلا و 94 هزار و 104 مورد فوتی و هند با یک میلیون و 750 هزار و 723 مورد ابتلا و 37 هزار و 364 مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کووید-19 قرار دارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها