کد خبر: 423964
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۰۹:۰۴:۰۰
| |

حمیدرضا ترقی،‌ عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

جریانات لیبرالی و اصلاح‌طلب باید به مرور کنار گذاشته شوند / چندصدایی را باید درون نیروهای اصولگرا حفظ کرد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: به هر میزان که به سمتی برویم که جریان انقلاب خالص‌تر شود و جریانات لیبرالی و اصلاح‌طلب در ذهن مردم آزمایش خود را بدهند و از صحنه به مرور کنار گذاشته شوند به‌طور طبیعی چندصدایی را باید درون نیروهای اصولگرا و انقلابی حفظ کرد.

جریانات لیبرالی و اصلاح‌طلب باید به مرور کنار گذاشته شوند / چندصدایی را باید درون نیروهای اصولگرا حفظ کرد
کد خبر: 423964
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۰۹:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، درباره گمانه‌ها مبنی بر حذف اصولگرایان سنتی از جریان کلی اصولگرایی گفت: چهره‌های سنتی اصولگرا بیشتر در اتاق‌های فکر به نسل جوان کمک می‌کنند و بنایشان بر این است که نسل جوان را وارد ویترین کنند و با کمک فکری، بتوانند این نسل را به مرور در صحنه قرار دهند تا بتوانند، بار مسئولیت جریان سیاسی را دنبال کنند.

ترقی درباره حذف برخی از چهره‌های سنتی از جریان اصولگرایی بیان کرد: برخی از افراد خیلی نمی‌توانند نظریاتی را مطرح کنند که مورد استفاده کامل جریان اصولگرا و انقلابی قرار بگیرد به همین خاطر بیشتر مشورت می‌دهند و می‌خواهند، میدان در دوران گذار به گام دوم در دست نیروهای جدید و جوان قرار بگیرد.

این عضو حزب موتلفه درباره شکل‌گیری گروه‌های مختلف درون جریان اصولگرایی اظهار کرد: به هر میزان که به سمتی برویم جریان انقلاب خالص‌تر شود و جریانات لیبرالی و اصلاح‌طلب در ذهن مردم آزمایش خود را بدهند و از صحنه به مرور کنار گذاشته شوند به‌طور طبیعی چندصدایی را باید درون نیروهای اصولگرا و انقلابی حفظ کرد تا بتواند، زمینه پخته شدن تصمیمات را بهتر فراهم کند.

او درباره ضرورت و مزایای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات عنوان کرد: قطعا وجود جریان‌هایی با سلایق گوناگون در انتخابات موثر است. میدان برای جریانی که در جهت تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی عمل کند، باز است و منعی هم وجود ندارد مگر جریانات ساختارشکنی که متاسفانه با دشمن در موضع‌گیری‌ها و سیاست‌ها همراهی می‌کنند این گروه‌ها به طور طبیعی نباید در رقابت‌های انتخاباتی حضور یابند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها