حمله وکیل محمود احمدی‌نژاد به محسن رفیق‌دوست

وکیل احمدی‌نژاد درباره مطالب منتشر شده در کتاب «محسن رفیق‌دوست» مبنی بر اینکه سفیر انگلیس رئیس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود، گفت: اکاذیب منتشر شده از سوی آقای رفیق‌دوست به هر خواننده چنین القا می‌کند که انتخابات در ایران به طور کلی عاری از اصالت و صحت است.

حمله وکیل محمود احمدی‌نژاد به محسن رفیق‌دوست
کد خبر: 423990
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۰۹:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «سید عادل حیدری» وکیل احمدی‌نژاد درباره مطالب منتشر شده در کتاب «محسن رفیق‌دوست» مبنی بر اینکه سفیر انگلیس رئیس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود، گفت: اکاذیب منتشر شده از سوی آقای رفیق‌دوست به هر خواننده چنین القا می‌کند که انتخابات در ایران به طور کلی عاری از اصالت و صحت است. متاسفانه این اکاذیب توسط یک معاند نظام منتشر نشده بلکه از سوی آقای محسن رفیق‌دوست که خود را طرفدار مطلق نظام، جمهوریت آن و ولی فقیه می‌داند، منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این مطلب منتشر شده بیشتر از آنکه تخطئه و تخریب آقای احمدی‌نژاد باشد، باعث بی آبرو کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: اولین برداشت از این اکاذیب برای هر خواننده این است که انتخابات ایران از سوی انگلیس مهندسی شده و از همه بدتر اینکه رئیس‌جمهور نظام اسلامی را انگلستان تعیین می‌کند.

وکیل احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دروغ‌های انتشار یافته توسط آقای رفیق‌دوست تخطئه و تخریب نظام است، علیه ایشان اقامه دعوی کردیم تا در دستگاه قضایی کذب بودن عرایض‌شان اثبات و شائبه‌های احتمالی مذکور در مورد نظام انتخابات در ایران رفع شود و اگرنه افرادی که علیه آقای احمدی‌نژاد اکاذیب منتشر می‌کنند زیاد هستند و ایشان بزرگوارانه در مورد اکاذیبی که به ایشان منتسب می‌شود، سکوت کرده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها