اساسا فوتبال برتر کجا ایستاده است؟ + فیلم

مجری برنامه فوتبال برتر، شب گذشته صحبت‌هایی را روی آنتن زنده صدا و سیما مطرح کرد که حواشی زیادی به همراه داشت.

اساسا فوتبال برتر کجا ایستاده است؟ + فیلم
کد خبر: 424097
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۳:۳۹:۲۴

اعتمادآنلاین| محمدحسین میثاقی دیشب برنامه ای به اصطلاح خوش آیتم اجرا کرد. بخش های مختلفی که او و تیمش برای فوتبال برتر در نظر گرفته بودند با مناظره تلفنی سعید رمضانی (سرپرست استقلال) و یکی از اعضای باشگاه سپاهان به اوجش رسید. اگرچه میثاقی به عنوان مجری برنامه می توانست سوالات بیشتری از طرفین ماجرا بپرسد اما هر چه بود اینکه ریتم این برنامه مناسب بود.


همه چیز داشت خوب پیش می رفت که ناگهان محمدحسین میثاقی توضیحاتی درباره انتقادها از فوتبال برتر در فضای مجازی ارائه داد. جای شگفتی بود که مجری فوتبال برتر که به دلیل حجم گسترده انتقادها در موضع ضعف قرار دارد با ادبیاتی عجیب سراغ منتقدان رفت.


او گفت فوتبال برتر در آن جایی که باید می ایستاده، ایستاده اما نگفت این ایستادن چه تعریفی دارد و اساسا فوتبال برتر در کجا ایستاده؟


آمارهای رسمی سازمان صدا و سیما که چیز دیگری می گویند و برنامه جانشین 90 در دوشنبه شب ها، طبق همین آمارها جزو 10 برنامه پرمخاطب سیما نیز قرار نمی گیرد. این آماری است که خود سازمان منتشر کرده و ارگان های دیگر در آن دخل و تصرف ندارند؛ پس فوتبال برتر چنان که میثاقی می گوید دقیقا در کجا ایستاده؟


آنچه میثاقی کمی با حرص و جوش از آن حرف می زند، موردی است که ما هم با آن مشکل داریم؛ هیچ کس حق توهین به دیگری را ندارد و اگر انتقادی هم به میثاقی و برنامه اش وارد است، باید در متمدنانه ترین حالت ممکن بیان شود.


عوامفریبی هم کار خوبی نیست و امیدواریم مروجان خشونت های کلامی در فضای مجازی، کمی به خودشان بیایند و موازین و آداب رسانه را حتی در این فضای غیررسمی رعایت کنند اما میثاقی که می توانست برنامه اش را (با آیتم های نسبتا خوبی که طراحی کرده بود به بهترین شکل ممکن به پایان برساند) با این توضیح واضحات که بی شباهت به حرافی نبود، توپ را بیشتر در زمین خودش شوت کرد؛ به ویژه آنجا که گفت ما مافیا بلد نیستیم، تنیس فوتبال بازی می کنیم!

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها