کد خبر: 424211
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۰۸:۱۸:۴۲
| |

لیگ برتر بسکتبال برگزار می‌شود؟

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره برگزاری لیگ برتر بسکتبال گفت: در شورای برنامه ریزی مسائلی که وجود داشت را مطرح کردیم و اعضای حاضر نظرات خود را اعلام کردند و تصمیماتی گرفته شد که باید در جلسه لیگ به تصویب نهایی برسد. آیین نامه لیگ هم تقریبا نهایی شده است و به باشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد.

لیگ برتر بسکتبال برگزار می‌شود؟
کد خبر: 424211
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۰۸:۱۸:۴۲

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در شورای برنامه ریزی مسائلی که وجود داشت را مطرح کردیم و اعضای حاضر نظرات خود را اعلام کردند و تصمیماتی گرفته شد که باید در جلسه لیگ به تصویب نهایی برسد. آیین نامه لیگ هم تقریبا نهایی شده است و به باشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد.

وی در مورد زمان برگزاری لیگ گفت: 24 مهر زمانی بود که اعلام شد، اما باز هم می‌گوییم همه چیز به شرایط آن زمان وجود دارد و باید دید ویروس کرونا و ستاد ملی اجازه می‌دهند یا خیر.

سفرم به اصفهان غیر رسمی بود/ فقط خواستم خانواده مرحوم پاکروان را ببینم

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد حواشی سفرش به اصفهان و گلایه مسئولان هیات این استان گفت: اصلا برنامه رسمی برای سفر به اصفهان نداشتم، بلکه هدفم حضور در یزد و شرکت در انتخابات هیات آنجا بود، اما به دلیل اینکه مرحوم پاکروان از هم بازی های خود من بود و با او رفاقت داشتم، سر راه برای دیدن خانواده او به این شهر رفتم.

وی در مورد اینکه جواد داوری، رئیس هیات اصفهان گفته بود طباطبایی می‌خواست دوستان هتلی‌اش را ببیند، عنوان کرد: نمی دانم چرا این صحبت مطرح شده است. خانواده پاکروان دوست نداشتند این دیدار در خانه باشد و به همین دلیل به هتل آمدند و کلا حضور من در اصفهان یک ساعت هم طول نکشید. اگر هم به باشگاه ذوب‌آهن رفتم به خاطر اصراری بود که آنها داشتند و حتی ماشین هم فرستادند و ِالا برنامه‌ای برای بازدید نداشتم.

پزشک هستم و کار مهندسی بلد نیستم!

طباطبایی در مورد اینکه گفته شده عدم دیدار با رئیس هیات به خاطر اختلاف با وی و برای انتخابات آینده این هیات بوده است، تاکید کرد: قطعا اگر برنامه سفر رسمی به اصفهان داشتم، حتما با مدیرکل و رئیس هیات هم دیدار می‌کردم. اینکه گفته‌اند مهندسی انتخابات هیات اصفهان هم درست نیست، چون من پزشک هستم نه مهندس! در هر انتخاباتی رئیس فدراسیون هم یک رای دارد و به فرد شایسته‌ای که مدنظرش است، می‌دهد. در مورد هیات خوزستان هم می‌گفتند فدراسیون دنبال یک گزینه است، اما فرد دیگری رئیس شد.

مشکلی در مورد قرارداد بازیکنان وجود نداشته است

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا بازیکنی بوده که نسبت به پرداخت قراردادش توسط باشگاه‌ اعتراض داشته باشد یا خیر،گفت: نه موردی وجود نداشته است. اتفاقا من با چند نفر از بازیکنان صحبت کردم و مشکلی نبود.

زمین در اختیارمان قرار گرفته و مراسم کلنگ‌زنی خواهیم داشت

وی در مورد اینکه زمینی که وزارت ورزش به فدراسیون داده بود، به کجا رسید، گفت: اتفاقا کارهایش انجام شده و حتی دیوار کشی هم کرده و تابلو نصب کرده‌‌ایم. قرار بود مراسم کلنگ زنی برای ساخت آن را آغاز کنیم که به خاطر شرایط کرونا به تعویق افتاده است. در یک شرایط بهتر این کار را انجام می‌دهیم و پس از قرارداد با اسپانسر کار ساخت آن را آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها