انفجار بیروت| ابراز همدردی جاستین ترودو با مردم لبنان

نخست‌وزیر کانادا ضمن ابراز ناراحتی از انفجار مهیب روز سه‌شنبه (چهارم اوت - چهارده مرداد) در بیروت، تأکید کرد که اتاوا آمادگی ارائه هرگونه کمک ضروری به لبنان را دارد.

انفجار بیروت| ابراز همدردی جاستین ترودو با مردم لبنان
کد خبر: 424278
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۰:۱۹:۴۵

اعتمادآنلاین| جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا امروز (چهارشنبه) در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، ضمن ابراز همدردی با مردم لبنان در حادثه انفجار روز گذشته بیروت تصریح کرد «اتاوا» آماده کمک به این کشور عربی است.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، ترودو در صفحه توییتر خود به زبان فرانسه نوشت: «اخبار فاجعه‌بار غم‌انگیزی از بیروت منتشر شده است. مردم کانادا امروز از صمیم قلب با لبنان همبستگی دارند. ما در فکر تمامی زخمی‌های این انفجار غم‌انگیز و تمامی کسانی هستیم که به دنبال یک دوستان یا عضو خانواده هستند و به این فکر می‌کنیم که افراد گرانبهایی را از دست داده‌اید. شما در ذهن‌های ما هستید و ما آمادگی داریم هرکمکی را که می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم».

از طرف دیگر، فیلیپه شامپاین وزیر امور خارجه کانادا نیز در پیامی توییتری با ابراز همدردی با مردم لبنان تصریح کرد: «ذهن و افکار ما با قربانیان این حادثه و خانواده‌های آنها است و کانادا از نزدیک اوضاع را دنبال می‌کند. ما در این دوران سخت با مردم لبنان متحد هستیم و آماده کمک هستیم».

«امانوئل لامورئو» سفیر کانادا در لبنان نیز در واکنش به انفجار روز گذشته بیروت در پیامی توییتری گفت: «قلب و ذهن من امروز در بیروت است. بسیاری از افرادی که عاشقشان هستم در اینجا ساکن هستند. به خانواده قربانیان تسلیت می‌گویم».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها