حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه هیات دولت:

احترام به آرای مردم، جلوی آسیب قدرت‌های بزرگ را می‌گیرد/ تا زمانی که انتخابات است، جمهوری اسلامی هم می‌ماند

رئیس‌جمهوری تاکید کرد: تا روزی که به آرای مردم احترام می‌گذاریم، هیچ قدرتی به ما نمی‌تواند آسیب بزند. وقتی حکومت توسط مردم انتخاب می‌شود، معنی ندارد کسی در کاخی برای پایان حکومت در ایران تصمیم بگیرد. این‌ها حرف‌های کهنه و بی‌اساس است. تا زمانی که انتخابات است، جمهوری اسلامی هم می‌ماند البته می‌توانند ما را اذیت کنند اما نمی‌توانند حکومت را از مردم بگیرند.

احترام به آرای مردم، جلوی آسیب قدرت‌های بزرگ را می‌گیرد/ تا زمانی که انتخابات است، جمهوری اسلامی هم می‌ماند
کد خبر: 424279
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۰:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه امروز هیات دولت با تبریک ولادت امام علی النقی (ع) و سیر زندگی امامین عسگریین و زندگی آنان در پادگان، اظهار کرد: روز عید غدیر خم عید و لایت، سیاست ،حکومت و مردمسالاری است که پیامبر (ص)در جمع حاجیان مسأله ولایت را بیان کردند و خواستند اهمیت ولایت را به مردم بیان کنند. این نشانگر این است که در اسلام دین و سیاست و فعالیت اجتماعی از فعالیت اخلاقی جدا نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 114سال از مشروطه گذشته است و ایران پیشگام مردم‌سالاری و تأسیس پارلمان در منطقه اس، گفت: ملت ما در این مدت روزهای بسیار سخت و راحت داشتهاند اما تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی،حکومت به ظاهر مشروطه بود اما در عمل کمتر مشروطیت را مشاهده کردیم و انقلاب اسلامی، مشروطیت را کامل کرد.

وی افزود: امروز مردم‌سالاری دینی داریم و تا روزی که به آرای مردم احترام می گذاریم، هیچ قدرتی به ما نمی‌تواند آسیب بزند.وقتی حکومت توسط مردم انتخاب می شود، معنی ندارد کسی در کاخی برای پایان حکومت در ایران تصمیم بگیرد.این ها حرف های کهنه و بی اساس است.تا زمانی که انتخابات است، جمهوری اسلامی هم می ماند البته می توانند ما را اذیت کنند اما نمی توانند حکومت را از مردم بگیرند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها