کد خبر: 424282
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۰:۲۸:۵۴
| |

آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان:

همه کشور‌های اسلامی به یاری لبنان بشتابند

دبیر شورای نگهبان خواستار کمک‌های فوری کشور‌های اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشور‌های اسلامی با همکاری هم، نیاز‌های فوری و بلندمدت مردم و دولت این کشور آسیب‌دیده را بر طرف کنند.

همه کشور‌های اسلامی به یاری لبنان بشتابند
کد خبر: 424282
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۰:۲۸:۵۴

اعتمادآنلاین| آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز این شورا گفت: اگرچه در ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر هستیم، اما فاجعه بسیار دردناک انفجار در بیروت لبنان، موجب تاثر و تالم همه مسلمانان جهان به ویژه ایران شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، ایشان خاطرنشان کرد: آسیب‌های مادی و معنوی ناشی از این فاجعه و خسارت‌های بعد از آن تا سال‌ها برای مردم لبنان باقی خواهد ماند؛ ان‌شاءالله مجروحان این حادثه هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و درگذشتگان آن قرین رحمت الهی شوند.

آیت‌الله جنتی در ادامه خواستار کمک‌های فوری کشور‌های اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشور‌های اسلامی با همکاری هم، نیاز‌های فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی کشورمان خواست با وجود همه مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده به یاری مردم لبنان بشتابند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها