کد خبر: 424327
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۲:۰۸:۰۰
| |

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

اغلب احزاب اصلاح‌طلب درباره انتخابات 1400 هیچ بحثی نکرده‌اند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مطرح کرد: در مورد چهره‌های مطرح برای انتخابات 1400 مطلقا در جلسه شورای مرکزی صحبتی نشده است.

اغلب احزاب اصلاح‌طلب درباره انتخابات 1400 هیچ بحثی نکرده‌اند
کد خبر: 424327
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۲:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از یک دوره توقف در برگزاری جلسات شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به دلیل شیوع کرونا، نخستین جلسه در سال 1399 عصر روز چهارشنبه، هشتم مردادماه برگزار شد.

با توجه به توقف فعالیت ارکان تصمیم‌گیری حزب در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا، بررسی عملکرد بخش‌های اجرایی و ستادی حزب در دستور کار نخستین جلسه شورای مرکزی در سال 1399 قرار گرفت.

در این جلسه که عصر روز چهارشنبه هشتم مردادماه در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، گزارشی از جلسات برخی از بخش‌های سیاسی حزب را مطرح کرد و از تصمیم هیئت رئیسه برای چگونگی ادامه جلسات حزب خبر داد.

در این ارتباط «علی جمالی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره جزییات این جلسه گفت: در مورد چهره‌های مطرح برای انتخابات 1400 مطلقا در جلسه شورای مرکزی صحبتی نشده است.


جمالی در پاسخ به این سوال که آیا کارگزاران آغازگر جلسات احزاب اصلاح‌طلب برای انتخابات 1400 خواهد بود یا خیر؟ افزود: تقریبا به‌طور کلی می‌توانم بگویم که اغلب احزاب اصلاح‌طلب درباره انتخابات 1400 هیچ بحثی نکرده‌اند در حالی که احزابِ اصولگرا با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، درباره استراتژیِ انتخاباتی بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بحث ائتلافِ کارگزاران با سایر احزاب مطرح است یا خیر؟ تاکید کرد: این موضوع یک فرضیه است و در نهایت باید ببینیم به چه جمع‌بندی می‌رسیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها