رئیس دفتر رئیس جمهور:

تعویق و یا لغو کنکور، اجحاف در حق داوطلبان است

رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه اینستاگرامش نوشت: راحت‌ترین تصمیم، حذف صورت مساله نیست. بیاییم اثرات تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور را هم در نظر بگیریم که سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می‌شود که امسال با برنامه‌ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده‌اند.  

تعویق و یا لغو کنکور، اجحاف در حق داوطلبان است
کد خبر: 424330
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۰:۳۹

اعتمادآنلاین| محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور روز چهارشنبه 15 مردادماه 99 در حساب کاربری اینستاگرام خودش نوشت: وقتی رهبر معظم انقلاب در گفتار و عمل نشان می‌دهند که به نظرات ستاد ملی کرونا عمل می‌کنند، شایسته است تصمیمات این ستاد برای همه ما در همه زمینه‌ها فصل‌الخطاب باشد.

وی اظهار داشت: دولت از همان آغاز پاندمی کرونا، نشان داد که خط قرمز دولت، سلامت مردم و فرزندان کشور است. تعطیلی مهدهای کودک، لغو حضور فیزیکی در مدارس و دانشگاه‌ها و تلاش برای تداوم و آموزش به صورت مجازی، مدیریت حضور مردم در مساجد و همه و همه از این حساسیت حکایت دارد.

واعظی افزود: اما همیشه هم بهترین تصمیم، راحت‌ترین تصمیم یعنی حذف صورت مساله نیست. بیاییم اثرات تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور را هم در نظر بگیریم که سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می‌شود که امسال با برنامه‌ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها