پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی حادثه انفجار خونین در بندر بیروت

در پیام سیدابراهیم رئیسی آمده است: حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان شد، قلب دوستداران مردم آن کشور و ملت مقاومش را آزرده کرد. آسیب دیدن بخش مهمی از زیرساخت‎های اقتصادی بیروت و تبعات آن، مصیبت را برای مردم این کشور دو چندان کرده است.

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی حادثه انفجار خونین در بندر بیروت
کد خبر: 424366
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس قوه قضاییه در پی حادثه انفجار در بندر بیروت، با صدور پیامی این مصیبت را به ملت شریف، دولت محترم و مقاومت محبوب لبنان تسلیت گفت.

در پیام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه آمده است: حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان شد، قلب دوستداران مردم آن کشور و ملت مقاومش را آزرده کرد. آسیب دیدن بخش مهمی از زیرساخت‎های اقتصادی بیروت و تبعات آن، مصیبت را برای مردم این کشور دو چندان کرده است.

وی افزود: اقدام ضروری امروز، ضمن حفظ انسجام ملی و مراقبت از فتنه‌گری و اختلاف‌افکنی‌های احتمالی دشمنان ملت و دولت لبنان، رسیدگی فوری به نیازهای اولیه مردم لبنان است که در اثر این حادثه تامین آن با اختلال مواجه شده است.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: این حادثه دردناک در شرایطی به وقوع پیوست که هنوز زخم‌های ناشی از اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزهای مکرر این رژیم ضدانسانی بر جان و تن ملت لبنان التیام نیافته که این ملت مظلوم زیر تازیانه‌های تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا تحت فشار قرار گرفته است.

رئیسی اضافه کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و ضد حقوق بشری که در ماه‌های گذشته از سوی رژیم جنایتکار امریکا علیه ملت لبنان وضع شده و مانع جدی در رسیدگی به نیازهای ضروری مردم لبنان است، تلاش برای لغو فوری این تحریم‌ها در جهت جلوگیری از ایجاد فاجعه انسانی باید در دستور کار دولت‌های دوست لبنان و مجامع بین المللی قرار بگیرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی پیگیری حقوقی برای لغو این فشارها و دفاع از حقوق مردم رنج دیده لبنان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها