کد خبر: 424379
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۴:۵۱:۴۷
| |

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد
کد خبر: 424379
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۴:۵۱:۴۷

اعتمادآنلاین| با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می آید.

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت 6 روز یکشنبه 19 مرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. (موج رفت)

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12روز های چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 15 و 16 مرداد الی ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 15 و 99/05/16 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود. (موج برگشت)

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه و شنبه تاریخ های 17 و 18 مرداد الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه تاریخ های 17 و 18 الی ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاده راه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه (امروز) از محور هراز ممنوع است.

پ - تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه تاریخ های 16، 17و 18 مرداد الی ساعت 2 روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها