حریق در یک مجتمع تجاری در خیابان خیام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق جزئی در یک مجتمع تجاری در خیابان خیام خبر داد.

حریق در یک مجتمع تجاری در خیابان خیام
کد خبر: 424553
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ۱۴:۰۱:۵۷

اعتمادآنلاین| سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت 10 روز جاری یک مورد حادثه در یک مجتمع تجاری به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه واقع در مجتمع تجاری استاتیس در خیابان خیام اعزام شدند.

وی ادامه داد: در طبقه منفی دو این مجتمع تجاری که سه طبقه بر روی همکف داشت دود مشاهده شده بود. آتش نشانان با حضور در محل بلافاصله پیش بینی های لازم را انجام دادند و متوجه شدند که در قسمت سیم های برق این طبقه کند سوزی رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: عملیات با موفقیت انجام شد و پس از تخلیه دود آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران نیز در این باره اظهار داشت: ساعت 10:20 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر حریق مجتمع تجاری استاتیس واقع در جنوب به شمال خیابان خیام قبل از پانزده خرداد بلافاصله تیم های پلیس راهور تهران برای روان سازی مسیر و امداد رسانی به موقع عوامل آتش نشانی در اسرع وقت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با توجه به حضور عوامل آتش نشانی در محل و اطفای حریق شاهد بار سنگین ترافیکی در این محدوده بودیم که عوامل پلیس راهور با تلاش زیاد و با جدیت در صحنه حضور داشته و مشغول روان سازی بار ترافیکی در این محدوده انجام شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها