کد خبر: 424638
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۰۹:۳۵:۰۶
| |

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

هیچ واحد صنعتی در تهران به خاطر کرونا تعطیل نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تا اردیبهشت امسال به علت شیوع کرونا، رکود در فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی داشتیم، اما پس از آن تمامی آنها فعالیت خود را از سرگرفته‌اند.

هیچ واحد صنعتی در تهران به خاطر کرونا تعطیل نیست
کد خبر: 424638
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۰۹:۳۵:۰۶

اعتمادآنلاین| معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: از اردیبهشت تاکنون، هیچ واحد صنعتی به خاطر شیوع کرونا در این استان تعطیل نیست.

حشمت‌اله عسگری گفت: تا اردیبهشت امسال به علت شیوع کرونا، رکود در فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی داشتیم، اما پس از آن تمامی آنها فعالیت خود را از سرگرفته اند.

وی یادآورشد: تا اردیبهشت امسال به علت رکود واحدهای صنعتی و تولیدی، 160 هزار نفر بیکار شده ‌بودند.

عسگری اظهارداشت: پس از اردیبهشت ماه، به علت فعالیت مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی، هیچ نیروی بیکار جدیدی به آمار موجود اضافه نشده‌ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: طی هفته گذشته برای حمایت از تداوم فعالیت واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعدیل نیروها، یک هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات به آنها تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون اگر واحدی غیرفعال یا راکد است به علت مسائلی مانند مشکلات زیست محیطی، بدهی بانکی یا نبود مجوزهای لازم است.

به گفته مسئولان استان تهران به علت شیوع ویروس کرونا تا اردیبهشت امسال، 160 هزار نفر از نزدیک یک و نیم میلیون متقاضی بیمه بیکاری در کشور، مربوط به این استان بوده‌ است.

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر روز 16 مرداد 320 هزار و 117 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 174 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به 17 هزار و 976 نفر رسیده ‌است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها