محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح‌طلب و استاد دانشگاه، در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتمادآنلاین» پاسخ داد:

چرا میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات 88 شد؟/ کدام یک از اصلاح‌طلبان با کاندیداتوری میرحسین موسوی مخالفت کردند؟

محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح‌طلب و استاد دانشگاه، گفت: وقتی آقای خاتمی گفت، آقای میرحسین اعلام کرده می‌آید تقریباً تمام اصلاح‌طلبانی که در جلسه بودند در نفی کاندیداتوری میرحسین صحبت کردند. به گفته او کسانی که مخالف کاندیداتوری میرحسین موسوی بودند، سر از ستادهای انتخاباتی مهندس موسوی درآوردند.

حجم ویدیو: 5.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو
کد خبر: 424672
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح‌طلب و استاد دانشگاه، در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین گفت: وقتی آقای خاتمی گفت، آقای میرحسین اعلام کرده می‌آید تقریباً تمام اصلاح‌طلبانی که در جلسه بودند در نفی کاندیداتوری میرحسین صحبت کردند. به گفته او کسانی که مخالف کاندیداتوری میرحسین موسوی بودند، سر از ستادهای انتخاباتی مهندس موسوی درآوردند.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*آقای موسوی گفت که به سمت شکر می‌روی یک آقازاده یک مافیا، چای می‌روی یک آقازاده یک مافیا و... سمت هر چه می‌روی همین است، من چه کار می‌توانم بکنم؟

*آقای خاتمی گفت: آقای میرحسین اعلام [کاندیداتوری] کرده من هم به مردم گفتم که باید یا من باشم یا میرحسین.

*وقتی آقای خاتمی گفت، آقای میرحسین اعلام کرده می‌آید تقریباً تمام اصلاح‌طلبانی که در جلسه بودند در نفی کاندیداتوری میرحسین صحبت کردند.

*کسانی که مخالف کاندیداتوری میرحسین موسوی بودند، سر از ستادهای انتخاباتی مهندس موسوی درآوردند. الان هم در فضای جریان اصلاح‌طلبی همین‌ها دارند جریان اصلاح‌طلبی را بی‌حیثیت و بی‌شخصیت می‌کنند.

*آنها به نام میرحسین موسوی ستاد زده بودند و بعضی از آنها در دولت کنونی هم جذب دولت کنونی شدند و دیگر نامی از ایشان نبردند و تلاشی برای ایشان هم نکردند.

*توقع این است کسانی که آن روزها به دنبال یک عکس سلفی با مهندس موسوی بودند الان هم یافت شوند و تلاش کنند به این حصر پایان دهند.

**مشروح این گفت‌وگو را اینجا ببینیم و بخوانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها