کد خبر: 424700
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۲:۴۱
| |

مربی تیم فوتبال شهرخودرو:

هر 2 گل استقلال مردود بود

حسین بادامکی درخصوص بازی تیم‌های استقلال و شهرخودرو در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشور که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و به سه امتیاز احتیاج داشتیم اما متاسفانه تصمیماتی در زمین گرفته شد که حتی ممکن بود یک امتیاز هم نگیریم.

هر 2 گل استقلال مردود بود
کد خبر: 424700
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۲:۴۱

اعتمادآنلاین| مربی تیم فوتبال شهرخودرو، گفت: هر 2 گلی که استقلال برابر ما به دست آورد، مردود بود.

حسین بادامکی درخصوص بازی تیم‌های استقلال و شهرخودرو در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشور که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و به سه امتیاز احتیاج داشتیم اما متاسفانه تصمیماتی در زمین گرفته شد که حتی ممکن بود یک امتیاز هم نگیریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما فوتبال خوبی را بازی کردند و هرچه کادرفنی از آنها خواسته بود در زمین اجرا کردند اما گاهی وقت ها اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که کنترل آن در توان کسی نیست.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درخصوص اینکه بعضی از کارشناسان داوری اعلام کردند هر 2 گل استقلال مردود بوده، گفت: چیزی که من در شبکه‌های مجازی و تلویزیون دیدم این بود که هر 2 گل استقلال مردود بود. یعنی گل اول آفساید بود و گل دوم پنالتی نبود. متاسفانه تیم داوری روی صحنه‌های تاثیرگذار بازی عجله و اشتباه کرد. نوع سوت زدن داور هم کاملا بازیکنان ما را عصبی کرده بود.

بادامکی درباره ناراحتی سهراب بختیاری‌زاده از اشتباهات عجیب داوری در این دیدار گفت: هم ما ناراحت هستیم. قبل از اینکه داور به اشتباه برای استقلال پنالتی بگیرد پشت محوطه جریمه این تیم بازیکن استقلال با لگد بازیکن ما را زد اما داور خطا نگرفت تا همان توپ برگردد و وارد دروازه ما شود. وقتی چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد همه حق دارند ناراحت باشند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم شهرخودرو در پایان فصل چه جایگاه کسب می‌کند تاکید کرد: کار برای کسب سهمیه سخت شده است چون ما 2 بازی بسیار مهم و دشوار با سپاهان و نساجی داریم. البته تلاش می‌کنیم پیروز شویم هر چند در چند بازی گذشته مقابل تراکتور، صنعت نفت و استقلال هم مستحق پیروزی بودیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان درخصوص اینکه آیا سال آینده هم کنار سهراب بختیاری‌زاده می‌ماند یا خیر؟ گفت: ابتدا باید یک فصل تمام شود تا بعدا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها