«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | خشونت خانگی علیه مردان در آلمان به شدت افزایش یافته است

یک کارشناس آلمانی خواستار توجه بیشتر به جامعه و مساله خشونت علیه مردان آلمانی در منزل شد و خبر داد، شمار مردان آلمانی که از جانب همسران‌شان مورد خشونت قرار می‌گیرند از آمار اعلام‌شده توسط دولت آلمان بیشتر است.

دور دنیا | خشونت خانگی علیه مردان در آلمان به شدت افزایش یافته است
کد خبر: 424707
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک کارشناس آلمانی خواستار توجه بیشتر به جامعه و مساله خشونت علیه مردان آلمانی در منزل شد و خبر داد، شمار مردان آلمانی که از جانب همسران‌شان مورد خشونت قرار می‌گیرند از آمار اعلام‌شده توسط دولت آلمان بیشتر است.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آلمان اعلام کرد با وجود اینکه مردان معمولاً وقتی در معرض خشونت قرار می‌گیرند شکایت خود را رسمی نمی‌‌کنند و به ثبت نمی‌رسانند، شواهد و قرائن حکایت از افزایش قابل توجه روند این خشونت‌ها دارد.

«ورینا کالبه» متخصص پزشکی قانونی در موسسه تحقیقات پزشکی قانونی وابسته به دانشگاه روستوک آلمان با اعلام این خبر، با توجه به افزایش این پدیده، خواستار توجه بیشتر و اختصاص بخش‌های اورژانس و پزشکان کشیک به این مساله شد.

او تاکید کرد مساله خشونت‌های خانوادگی علیه مردان باید در جامعه بیشتر باز شود و مردان هم به همان اندازه زنان از حمایت و کمک‌های پزشکی در زمان بروز بحران بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط دفتر فدرال مبارزه با جنایت آلمان، در سال 2018 میلادی 324 مورد پرونده قتل یا اقدام به قتل علیه زنان به دست همسران‌شان و 87 مورد علیه مردان به ثبت رسیده است.

به گفته این متخصص، این رقم در حالی به طور رسمی منتشر شده که 24 هزار مرد و 114 زن در معرض خشونت خانوادگی قرار گرفته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها