تامین و توزیع 65 هزار بسته معیشتی از سوی ناجا بین محرومان

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از تامین بیش از 65 هزار بسته معیشتی از سوی نیروی انتظامی برای توزیع در میان اقشار ضعیف جامعه خبر داد.

تامین و توزیع 65 هزار بسته معیشتی از سوی ناجا بین محرومان
کد خبر: 424711
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۵:۱۵:۵۸

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی مومنانه، اظهارکرد: همواره خواسته‌ای که مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی داشته‌اند یک پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، پلیسی که خدمتگزار مردم باشد و خوشبختانه نیروی انتظامی نیز ثابت کرده که همواره در کنار مردم است. در واقع جنس کار پلیس خدمتگزاری است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و آسیب دیدگی اقشار مختلف جامعه به ویژه طبقه ضعیف اقتصادی نیز گفت: درپی شیوع این ویروس کسب و کار عده‌ای از مردم دچار مشکل شد و به همین دلیل نیز مسائل معیشتی برای برخی از آنان به وجود آمد. در این شرایط سازمان های مختلف از جمله نیروی انتظامی به میدان آمدند و رزمایش همدلی مومنانه را به مرحله اجرا درآوردیم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه برای اجرای این طرح تمامی کارکنان نیروی انتظامی پای کار آمده و به مسئولیت اجتماعی و انسانی خود در قبال جامعه و مردم عمل کردند، گفت: مرحله اول این طرح در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شد و با کمک پرسنل نیروی انتظامی 45 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 400هزار تومان تهیه و در میان اقشار ضعیف جامعه در سراسر کشور توزیع شد.

بهرامی ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش نیز هم اکنون در حال اجراست و با همراهی خوب پرسنل، 20 هزار بسته معیشتی دیگر که حدود 500 هزار تومان ارزش ریالی دارد، تهیه شده و طی هفته پیش رو در میان اقشار ضعیف در سراسر کشور توزیع خواهد شد، به عبارتی می‌توان گفت که پرسنل نیروی انتظامی به تنهایی و با مشارکت خودشان تاکنون در تامین 65 هزار بسته معیشتی مشارکت داشتند.

وی درباره اینکه مبلغ این کمک‌ها چگونه جمع آوری شده است، گفت: در نیروی انتظامی حسابی تحت عنوان موکب الحسین شهدای ناجا وجود داشت که امسال این حساب برای دریافت وجوه کارکنان اختصاص یافت و بسته های تامین شده از محل دریافتی‌های این صندوق تامین شد.

بهرامی در مورد اینکه آیا اقشار و گروه های دیگر مردم نیز در تامین این بسته ها مشارکت داشتند یا خیر، اظهارکرد: در تامین این اقلام فقط خانواده بزرگ نیروی انتظامی و پرسنل مشارکت کردند. دیگر شهروندان از طریق کمیته امداد، هلال احمر و... در روند جمع آوری کمک‌ها مشارکت داشتند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا درباره چگونگی توزیع این اقلام نیز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به واسطه رده های مختلف و به خصوص کلانتری ها و پاسگاه ها شناخت خوبی از وضعیت معیشتی مردم و اقشار ضعیف جامعه دارد و با استفاده از همین اطلاعات نیز بسته های معیشتی توزیع شد. علاوه بر آن در برخی از مناطق از ظرفیت و همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر نیز استفاده کردیم.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر این بسته های معیشتی، نیروی انتظامی بسته های اقلام بهداشتی را نیز تهیه کرده و از زمان شیوع کرونا تا کنون در میان برخی از اقشار و گروه های ضعیف جامعه توزیع کرده است. رزمایش همدلی مومنانه همچنان در نیروی انتظامی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها