رئیس مجلس، عید غدیر خم را تبریک گفت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

رئیس مجلس، عید غدیر خم را تبریک گفت
کد خبر: 424735
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۰۸:۲۸:۵۲

اعتمادآنلاین| رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی(ص) برداشته و محقق سازیم.

به گزاش ایسنا، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی به برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رییس مجلس به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمه ‌الله و برکاته؛


صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عیدالله اکبر، عید غدیرخم؛ روز اکمال دین، زعامت و ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) پذیرا باشید.


بی تردید عید غدیر، روز تعیین کننده و عظیم القدری است که پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی (علیهالسلام) به مقام عظمای ولایت، ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را تعیین فرمودند.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌ بیت (علیهم‌السلام)، ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) برداشته و محقق سازیم.

بار دیگر عید غدیر خم «یوم العهد المعهود و المیثاق المأخوذ» را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای وجود شریف آن جناب از درگاه ایزد منان عزت و عافیت مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف . رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها