کد خبر: 424752
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۰۸:۵۶:۲۶
| |

دلارام وکیلی، عضو تیم بسکتبال گروه بهمن:

قهرمانی حق ما بود/ امیدوارم لیگ فصل آینده قوی‌تر از دوره‌های قبل باشد

عضو تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: قهرمانی حق ما بود، امیدوارم لیگ فصل آینده قوی‌تر از دوره‌های قبل باشد.

قهرمانی حق ما بود/ امیدوارم لیگ فصل آینده قوی‌تر از دوره‌های قبل باشد
کد خبر: 424752
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۰۸:۵۶:۲۶

اعتمادآنلاین| دلارام وکیلی، بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن، درباره برگزاری جشن قهرمانی سوپر لیگ بانوان عنوان کرد: خوشحالم پس از ماه‌ها تعطیلات در حوزه بسکتبال همچین اتفاقی رخ داد. خوشبختانه همه چیز خوب بود و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده بود که جا دارد از فدراسیون و حامی مالی این برنامه تشکر کنم.

او با اشاره به کیفیت لیگ 99 _98 توضیح داد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم و همه چیز منظم و طبق برنامه جلو می‌رفت که شیوع کرونا همه معادلات را بهم زد و باعث تعطیلی و بلاتکلیفی اکثر رقابت‌های ورزشی شد. ولی به هر جهت فدراسیون با توجه به عملکرد تیم‌ها در طول فصل و همچنین چون فقط یک دیدار از فینال باقی مانده بود تصمیم گرفت با معرفی تیم قهرمان لیگ را به پایان برساند. خوشحالم عنوان قهرمانی را کسب کردیم ما تنها تیم بدون باخت لیگ بودیم من مطمئنم اگر بازی فینال هم برگزار می‌شد بازهم ما توانایی کسب این عنوان را داشتیم.

وکیلی در پایان درخصوص تصمیمش برای فصل آینده گفت: فعلا کرونا هست و هیچ چیز مشخص نیست. گروه بهمن تیم خوبی است من دوست دارم لیگ برگزار شود چون الان در همه جای دنیا با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی بازی‌ها در جریان است. امیدوارم مجددا لیگ تعطیل نشود و فصل آینده را قویتر از دوره‌های قبل شروع کنیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها