رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

نماینده‌های مجلس باید در ستاد مبارزه با کرونا حضور داشته باشند

اخیراً رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به مقام معظم رهبری برای عضویت روسای سه کمیسیون در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

نماینده‌های مجلس باید در ستاد مبارزه با کرونا حضور داشته باشند
کد خبر: 424768
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۰۹:۲۲:۳۹

اعتمادآنلاین| علیرضا منادی در خصوص ضرورت حضور نمایندگان در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت که با توجه به اینکه از مجلس، تنها رئیس مجلس عضو این ستاد است، ما نمی‌توانیم نکات خود را بگوییم به همین دلیل قالیباف، مکاتبه‌ای داشت تا از مقام معظم رهبری، برای عضویت روسای کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و احتمالا رئیس کمیسیون اجتماعی اذن بگیرد.

«حسینعلی شهریاری»، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، که نام او برای حضور در ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه مذکور آمده است، در مورد اینکه پیرو نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به مقام معظم رهبری از شما برای حضور در این ستاد دعوت شده است یا خیر؟ گفت: کسی به ما اعلام نکرده است.

این نماینده مجلس شوراس اسلامی در واکنش به اینکه این دعوت نشدن به این معنی است که با این نامه موافقت نشده است، تصریح کرد: هنوز دعوت نشدیم.

شهریاری در خصوص لازمه حضور نمایندگان در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: قالیباف بنا بر ضرورت حضور نمایندگان در این ستاد، نامه نوشته است و آنها باید دعوت کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اینکه بنده را هم برای حضور در ستاد ملی مبارزه با کرونا معرفی کردند، نمی‌توانم بگویم ضرورت دارد یا ندارد، اما قطعا از مجلس هم باید در این ستاد حضور داشته باشند.

شهریاری در پایان ضمن تاکید بر اینکه نمایندگان صدای مردم هستند، خاطرنشان کرد: البته ما چه آنجا باشیم یا خیر صدای مردم را می‌توانیم برسانیم و خیلی جای نگرانی نیست.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها