گواردیولا:

دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد و در عین حال درباره سختی‌های پیش رو برای فتح این رقابت‌ها هشدار داد.

دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند
کد خبر: 424773
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پپ گواردیولا پس از برد خانگی 2 بر یک جمعه شب منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود نماینده انگلیس به مرحله بعدی با پیروزی 4 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به شبکه BT Sport انگلیس گفت: ما کلی موقعیت داشتیم و با اشتباهاتی که از حریف سر زد دو تای آنها را به گل تبدیل کردیم. سعی کردیم طوری بازی کنیم که رئال مادرید ترغیب شود حمله کند اما کنترل بازی مقابل چنین حریفی آسان نیست. لیگ قهرمانان تورنمنتی است که اگر کوچکترین اشتباهی در آن مرتکب شوی به شدت مجازات خواهی شد.

زیدان درباره دستاورد مهمش - تبدیل شدن به اولین سرمربی که زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا شکست می‌دهد، عنوان کرد: این خیلی مهم است. ما رئال مادرید را دو بار شکست دادیم. زیدان پیش از این هرگز در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا نباخته بود. شما می‌توانید آرامش و شخصیتی که رئال مادرید در بازی‌اش دارد را ببینید. آنها تیم خوبی هستند اما ما هم اینجا هستیم تا لیگ قهرمانان را ببریم. این اما فقط قدم اول بود و اگر فکر کنیم که همین یک قدم برای قهرمانی‌مان کافی است، کوچک بودن‌مان را نشان داده‌ایم. برای قهرمانی باید رقبای بزرگ را شکست داد.

گواردیولا درباره مصاف تیمش با لیون در مرحله بعدی رقابت‌ها، تیمی که یوونتوس را از گردونه مسابقات حذف کرد هم گفت: من درست همین الان درباره لیون با مسئولان کادر استعدادیابی‌مان صحبت کردم و آنها به من گفتند که مراقب این تیم باشم. 8 روز وقت داریم تا برای آن بازی آماده شویم. فعلاً می‌‌خواهیم از دستاوردمان لذت ببرم و بعد از آن به بازی برابر لیون هم فکر می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها