کد خبر: 424825
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۱۱:۲۹:۴۶
| |

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

نمایندگان مجلس باید به ویژگی ولایت پذیری متصل شوند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس باید به ویژگی ولایت پذیری متصل شده و بیش از پیش در تبعیت از ولی فقیه و تلاش برای تحقق نظرات ایشان که به نفع و مصلحت کشور و ملت است تلاش کنیم.

نمایندگان مجلس باید به ویژگی ولایت پذیری متصل شوند
کد خبر: 424825
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۱۱:۲۹:۴۶

اعتمادآنلاین| علی اکبر کریمی ولایت را رکن رکین و عمود خیمه اسلام دانست و گفت: معتقدیم همانگونه که در آموزه های دینی ما آمده، ولایت در زمره اساسی ترین مواردی است که در عملکرد ما نیز موثر است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه باید شناخت و بصیرت بیشتری به مسأله ولایت داشته باشیم، اظهار داشت: ولایت در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج)، در جایگاه مقام معظم رهبری نمود دارد که تأسی به این فقیه عادل و پیروی از ولایت در شرایط حاضر بسیار راهگشا و چراغ هدایتی برای مردم به خصوص مسئولان و نمایندگان مردم خواهد بود.

وی افزود: رویکرد ولایت پذیری و ماندن در مسیر ولایت، قطعا باعث نجات همگان به خصوص مسئولان و موفقیت آنها در عملکردشان می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به رویکرد ولایتمدارانه نمایندگان مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید به ویژگی ولایت پذیری متصل شده و بیش از پیش در تبعیت از ولی فقیه و تلاش برای تحقق نظرات ایشان که به نفع و مصلحت کشور و ملت است تلاش کنیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها