فدراسیون تکواندو به دنبال برگزاری اردوی تیم ملی

مدیر تیم های ملی تکواندو گفت: آمادگی داریم با حداقل نفرات لازم و رعایت تمامی موارد اردوهای تیم ملی را در وضعیت بسیار مطلوب از سر بگیریم تا بچه ها به سطح آمادگی خوبی برسند و در رقابت های مهم پیش رو به موفقیت برسند.

فدراسیون تکواندو به دنبال برگزاری اردوی تیم ملی
کد خبر: 424963
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۰۹:۰۱:۱۱

اعتمادآنلاین| آرش فرهادیان درباره احتمال از سرگیری رقابت های تکواندو در قاره آسیا، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمزمه هایی مبنی بر برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا به گوش می رسد، این احتمال وجود دارد فدراسیون جهانی تا چند روز آینده برگزاری این رقابت ها را به کشورهای عضو رسما اعلام کند. فکر میکنم با مجوزی که وزارت ورزش طی روزهای آتی صادر خواهد کرد با رعایت موارد لازم اردوهای تیم ملی از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: در کنار مسابقات کسب سهمیه المپیک، رقابت های قهرمانی آسیا نیز به احتمال زیاد برگزار می شود و در این شرایط حتما باید با تدبیر لازم اردوها را آغاز کنیم تا ملی پوشان در این 2 رویداد با آمادگی بالا شرکت کنند.

مدیر تیم های ملی تکواندو خاطرنشان کرد: تاریخی که برای این مسابقات مطرح است به احتمال زیاد اواخر آبان ماه خواهد رود اما باید منتظر اعلام تاریخ قطعی این 2 رویداد از سوی فدراسیون جهانی تکواندو باشیم.

فرهادیان با تاکید بر آمادگی کامل فدراسیون تکواندو برای برگزاری اردوها با رعایت کامل موارد بهداشتی، گفت: آمادگی داریم با حداقل نفرات لازم و رعایت تمامی موارد اردوهای تیم ملی را در وضعیت بسیار مطلوب از سر بگیریم تا بچه ها به سطح آمادگی خوبی برسند و در رقابت های مهم پیش رو به موفقیت برسند.

مدیر تیم های ملی تکواندو تصریح کرد: فکر می کنم این ویروس با توجه به شرایط بوجود آمده تا مدت زمان زیادی مهمان مردم جهان باشد. در این شرایط همه باید با تغییر سبک و شیوه زندگی موارد لازم را رعایت کنند و هم به آرامی به روال عادی زندگی بازگردند کما اینکه در بسیاری از نقاط فعالیت ها از سر گرفته شده است.

فرهادیان ادامه داد: امیدوارم با مجوزی که طی روزهای آینده وزارت ورزش برای برگزاری اردوها صادر می کند به زودی شاهد از سرگیری تمرینات پش از وقفه چندین ماهه باشیم.

وی در پایان درباره شرایط بدنی ملی پوشان نیز گفت: خدا را شکر بچه ها تحت نظر کادر فنی بصورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دهند و در سطح خوبی از آمادگی قرار دارند اما قطعا انجام تمرینات در اردو و زیر نظر مستقیم کادر فنی تفاوت زیادی با تمرین انفرادی و نظارت از راه دور دارد. امیدوارم هر چه سریعتر مجوز برگزاری اردوها با توجه به 2 رویداد پیش رو داده شود تا با قدرت هر چه بیشتر عازم این رقابت ها شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها