واکنش ابتکار به صحبت‌های رئیس بنیاد مستضعفان: آقای فتاح خیلی‌ها شما را به دیانت میشناختند

معاون امور زنان و رئیس‌جمهوری نسبت به صحبت‌‌های اخیر فتاح واکنش نشان داد.

واکنش ابتکار به صحبت‌های رئیس بنیاد مستضعفان: آقای فتاح خیلی‌ها شما را به دیانت میشناختند
کد خبر: 425030
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۱۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار، معاون امور زنان و رئیس‌جمهوری درباره اظهارات شب گذشته پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان افشاگری کرد.

ابتکار در حساب کاربری خود در توییتر درباره صحبت‌های رئیس بنیاد مستضعفان نوشت: آقای فتاح خیلی ها شما را به دیانت میشناختند!صحبت دیشب شما اما اشتباه زیادداشت و نام بردن از من وخانم مولاوردی باحقیقت ماجرا سازگارنیست که گویا رانت یانفع شخصی بوده.

او در ادامه تاکید کرد: ساختمان اوایل دهه 70 بانظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که مامسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی بایدفرصت پاسخ دهد.

معصومه ابتکار - پاسخ به فتاح

همچنین ابتکار در توییت دیگری نوشت: امام راحل در سال 67 و مقام معظم رهبری در سالهای بعد دو نوبت تایید کردند که ساختمان در اختیار موسسه مطالعات زنان قرار گیرد.

توییت ابتکار فتاح

ابتکار در توییت دیگری به بحث پرداخت رقم 5 میلیارد تومان نیز واکنش نشان داد و نوشت: یکی از اشتباهات آقای فتاح همین که 5 میلیارد برای ساختمان موسسه مطالعات زنان رفته، نه به حساب کسی. موسسه هم دفتری را براساس قیمت کارشناسی برای کار زنان خریداری کرده. من و خانم مولاوردی هیچکدام مسؤلیت اجرایی در موسسه نداشته و نداریم. برای تخریب و اتهام‌زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید.

توییت ابتکار فتاح

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها