رئیس جامعه هتلداران کشور:

بودجه حوزه گردشگری باید 20 برابر شود

رئیس جامعه هتلداران کشور با اشاره به اینکه بودجه حوزه گردشگری باید 20 برابر افزایش یابد، گفت: در تعامل با نمایندگان مجلس درصدد رفع مشکلات ناشی از کرونا در صنعت گردشگری و هتل‌داری هستیم.

بودجه حوزه گردشگری باید 20 برابر شود
کد خبر: 425076
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۱۵:۰۱:۰۷

اعتمادآنلاین| جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور درباره درخواست جامعه هتل‌داران و بخش خصوصی جهت حمایت نمایندگان مجلس از صنعت گردشگری در شرایط کرونا اظهار داشت: هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و برخی از فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری برگزار شد و در این جلسه مشکلات‌مان را برای نمایندگان مجلس بیان کردیم.

وی افزود: موضوعی که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این جلسه مدنظر داشت و ما نیز بر آن تأکید داشتیم، کمبود بودجه در حوزه گردشگری بود.

وی ادامه داد: بودجه صنعت گردشگری حداقل باید 20 برابر شود و در حال حاضر کمبود بودجه در این حوزه بسیار زیاد است.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: تعامل نمایندگان مجلس جهت بهبود وضعیت صنعت گردشگری با بخش خصوصی بسیار خوب بوده و بنا داریم که برگزاری جلسات جهت انجام تعاملات استمرار یابد و نتیجه مناسب جهت رفع مشکلات حاصل شود.

رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه اخیری که با ما برگزار کرد گفت که در کنار بخش خصوصی هستیم و دولت در کمک به این بخش تاکنون کوتاهی کرده است.

وی اعلام کرد: در تلاشیم که در جلسه بعدی با نمایندگان مجلس، برخی از مدیران سازمان امور مالیاتی، سازمان تأمین اجتماعی و رؤسای تشکل‌های گردشگری نیز حضور داشته باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها