واکنش فدراسیون فوتبال به رای پرونده ویلموتس

سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره رای پرونده مارک ویلموتس که در فیفا صادر شده است،گفت: ما هم این خبر را در رسانه‌ها دیده‌ایم و منتظر اعلام رسمی فیفا هستیم.

واکنش فدراسیون فوتبال به رای پرونده ویلموتس
کد خبر: 425302
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۲:۱۳:۲۶

اعتمادآنلاین| امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بدهی این فدراسیون به شستا در پرونده پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و مطرح شدن بحث توقیف اموال فدراسیون، به رادیو تهران گفت: فدراسیون فوتبال از اعتبار خودش علی‌الحساب این کار را انجام داد. حتی یک ریال هم از حساب باشگاه‌ها کم نشده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه این فدراسیون دیگر پولی برای برگزاری اردوهای ملی ندارد، تصریح کرد: فدراسیون تحت فشار است ولی در همین روزها باوجود کمبود اعتبار، اردوهای مختلفی را برای تیم‌های نوجوانان، جوانان، تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال جوانان برگزار کردیم. اینکه مطرح شده اردوها لغو می‌شود صحت ندارد. ان‌شاءالله با رفع مشکل انتقال وجه به ایران و پیگیری گرفتن وجوهات دیگر، این فضا هم می‌گذرد.

علوی در خصوص اینکه گفته می‌شود رای مارک ویلموتس در فیفا صادر شده است، اظهار کرد: ما هم این خبر را در رسانه‌ها دیده‌ایم و منتظر اعلام رسمی فیفا هستیم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها