فیلم جدید شایا لباف فیلم اول گیشه آمریکا شد

«جمع کننده مالیات» با بازی شایا لباف با فروش 317 هزار دلاری به پرفروش‌ترین فیلم در آخر هفته آمریکا بدل شد.

فیلم جدید شایا لباف فیلم اول گیشه آمریکا شد
کد خبر: 425358
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۵:۱۵:۲۶

اعتمادآنلاین| فیلم «جمع کننده مالیات» با نمایش در 129 پرده سینما سومین فیلم جدیدی است که پس از شروع پاندمی از نیمه مارس (اواخر اسفند) موفق می‌شود در راس گیشه فروش قرار بگیرد.

این در حالی است که در چارت فروش دیزنی نیز فیلم پنجم از مجموعه «جنگ ستارگان» یعنی «جنگ ستارگان امپراتوری ضربه می‌زند» را در 260 پرده در حال نمایش دارد و این فیلم جمعه و شنبه فروشی 174 هزار دلاری را ثبت کرد و در جایگاه دوم فروش قرار گرفت.

فیلم «جمع کننده مالیات» ساخته دیوید آیر فیلم اکشن با بازی بابی سوتو در نقش دیوید و شایا لباف در نقش کریپر است. آنها جمع کننده مالیات از تبهکاران محلی برای ویزارد ارباب جرم و جنایت هستند.

این فیلم در مجموعه‌ای از سالن‌های سینما و پرده‌های درایو-این نمایش داده شد و برای مثال در درایو-این بیرون لس‌آنجلس بیشتر از هر فیلم دیگری که تاکنون نمایش داده شده فروش کرد.

«جمع کننده مالیات» فروش دیجیتال / وی‌اودی را نیز از آن خود کرد و با فروش یک میلیون دلاری در راس چارت آی‌تیونز قرار گرفت.

جایگاه سوم فیلم‌های پرفروش هفته از آن «ژوراسیک پارک» محصول 1993 شد که با نمایش در 235 پرده سینما 138 هزار دلار فروخت.

عنوان چهارمین فیلم گیشه‌های آمریکا هم متعلق به «اجاره» دیو فرانکو شد که در سومین هفته نمایشش در مجموع 1.178 میلیون دلار فروش کرده و این آخر هفته 123.7 هزار دلار فروخت.

فیلم پنجم گیشه نیز «درون بیرون» ساخته دیزنی/ پیکسار است که 120 هزار دلار از نمایش در 100 پرده سینما کسب کرد. فروش کلی این انیمیشن بیش از 356 میلیون دلار است.

هنوز بسیاری از زنجیره‌های اصلی سینمایی در آمریکا شروع به کار نکرده‌اند و مجموعه ای‌ام سی، رگال و سینه‌مارک قرار است از آخر هفته آینده به جمع سینماهای فعال کشور ملحق شوند.

اکنون در مجموع 1195 پرده سینما در آمریکا فعال هستند که از این میان 229 پرده متعلق به درایو-این سینماهاست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها