کد خبر: 425378
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۷:۰۳:۰۷
| |

تمرینات تیم ملی تیراندازی به زودی آغاز می‌شود

سخنگوی فدراسیون تیراندازی، درباره تمرینات تیم ملی گفت: به زودی تمرینات تیم ملی شروع خواهد شد. یکی از ورزشکارانمان به بیماری کرونا مبتلا شد و از طرفی هم تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت که ما تصمیم گرفتیم دور جدید تمرینات با چند روز تاخیر آغاز شود.

تمرینات تیم ملی تیراندازی به زودی آغاز می‌شود
کد خبر: 425378
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۷:۰۳:۰۷

اعتمادآنلاین| ناصر رسولی در خصوص آغاز تمرینات تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه اظهار کرد: به همین زودی شروع خواهد شد. یکی از ورزشکارانمان به بیماری کرونا مبتلا شد و از طرفی هم تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت که ما تصمیم گرفتیم دور جدید تمرینات با چند روز تاخیر آغاز شود. تمرینات برای هر دو ماده تفنگ و تپانچه ان‌شاءالله در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

رسولی در ادامه گفت: بالاترین موضوع که برای فدراسیون ارزشمند است سلامت ورزشکاران است. فدراسیون باید از ورزشکار خود حمایت کند و کاری کند تا خدایی نکرده دچار بیماری نشود. ورزشکاران سرمایه کشور هستند و باید برای حفظ سلامت آن‌ها همه تلاشمان را بکنیم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص وضعیت جسمانی فروغی ملی‌پوش المپیکی که به کرونا مبتلا شده است گفت: حال او خوب است و خدا را شکر مشکلش در حال برطرف شدن و رو به بهبودی است. آرزو می‌کنیم هر چه زودتر خوب شود. همچنین حال رستمیان دیگر ملی‌پوش ما در تپانچه نیز خوب است و از این نظر مشکلی ندارد.

وی در خصوص زمان از سر گرفتن تمرینات فروغی هم گفت: زمانی که پزشک معالجش اجازه بدهد تمرینات را از سر خواهد گرفت. باید بیماری به طور کامل رفع شده باشد. برای آغاز تمرینات او نیاز است که با پزشکش مشورت کنیم. باید آزمایش‌های لازم را انجام دهد و زمانی که مشخص شود بیماری کاملا از بین رفته در تمرینات تیم ملی در خدمتش خواهیم بود.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که تکلیف لیگ تپانچه و تفنگ چه شد گفت: تحت بررسی هستند. به محض اینکه تصمیم نهایی گرفته شود اعلام خواهیم کرد. باید نظرات جمع بندی شود. یکی دو جلسه انجام شده و باید در جلسات آتی ببینیم چه می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها