به «سها رضانژاد» سوءقصد شده بود؟

جسد «سها رضانژاد» 17 مردادماه پس از 28 روز جست‌وجو در منطقه جنگل‌های شموشک استان گلستان کشف شد اما هنوز ابهامات زیادی درباره آنچه بر سر این دختر 27 ساله آمده وجود دارد.

به «سها رضانژاد» سوءقصد شده بود؟
کد خبر: 425396
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۹:۵۲:۱۸

اعتمادآنلاین| سها رضانژاد که از اعضای این گروه طبیعت‌گردی بود حوالی ساعت 8 و 30 دقیقه از چادرش خارج می‌شود اما دیگر هرگز باز نمی‌گردد تا اینکه پس از 28 روز جستجو، جسد این فرد چند کیلومتر دورتر از محلی که کمپ آنان مستقر بود پیدا می‌شود.

هادی عزیززاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی گفته از روی چهره این جسد قابل شناسایی نیست اما شواهدی مانند البسه‌ای که بر تن جسد است آن را منتسب به سها رضانژاد کرده است.

وی همچنین از تحویل جسد به پزشکی قانونی خبر داده و گفته است تا زمانی که نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای مشخص نمی‌شود، هرگونه گمانه‌زنی نادرست است.

با اینحال رئیس پلیس آگاهی استان تقریبا مطمئن است که این جسد متعلق به دختر 27 ساله کرجی است.

سرهنگ مجتبی مروتی جزئیات بیشتری از این پرونده ارائه داده و گفته است شخصا بر روی بازجویی‌هایی که از برخی افراد شده، نظارت داشته و تمام ابعاد این پرونده را مورد بررسی قرار داده است.

وی گفت: چند روز تلفن همراه " سها رضانژاد" و روابط او را بررسی کرده و چند روز هم در منطقه حضور داشته است. با اینحال هیچ گونه شواهد یا کمترین انگیزه‌ای برای اینکه علیه این فرد جنایتی رخ داده باشد، به دست نیامده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفته نمی‌شود که همه 33 نفری که همراه این فرد در این گروه طبیعت‌گردی بودند، بخواهند حقیقت را کتمان کنند یا علیه این خانم جنایت کرده باشند.

وی با توضیح اینکه در یک مرحله تفحص و جستجو به علت پیدا نکردن هیچ اثری از فرد گمشده متوقف شده بود، ادامه داد: از همان ابتدا محتمل‌ترین موضوع، خطر طبیعت خشن منطقه بود. کمپی که این گروه برپا کرده بود در 20 متری یک پرتگاه با عمق 1000 متر بود، از طرفی بررسی سوابق منطقه هم نشان می‌داد بیشتر از 40 سال است در این منطقه جرمی گزارش نشده است. بنابراین سقوط از پرتگاه، محتمل‌ترین فرضیه بود.

مروتی گفت: این فرد در دو مرحله قرص خواب‌آور استفاده کرده بود؛ یکبار از تهران و در ماشین و بار دیگر حدود ساعت 4 تا 4 و نیم صبح همان روزی که مفقود شده بود.

وی افزود: از روی ظاهر جسدی که هلال احمر پیدا کرد مشخص بود که این فرد همان دختر گمشده است. جوراب رنگین‌کمانی، همان لباسی که در عکس‌ها برتن داشت و اعضای گروه گفته بودند و یک بطری آب معدنی در دستش بود. جمجمه و گردن نیز شکسته بود.

با اینحال هنوز ابهامات در پرونده سها رضانژاد بسیار است و باید دید آزمایش دی‌ان‌ای هویت او را تأیید می‌کند یا نه.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها