کد خبر: 425447
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۰۸:۴۱:۵۹
| |

بازگشت هواداران به فوتبال منتفی است؟

آلمان یکی از کشورهای اروپایی بود که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد اما آنها توانستند که ویروس را مهار کنند.

بازگشت هواداران به فوتبال منتفی است؟
کد خبر: 425447
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۰۸:۴۱:۵۹

اعتمادآنلاین| رقابت های بوندسلیگا نخستین رقابت بزرگ اروپایی بود که با وجود کرونا از سرگرفته شد و در نهایت هم بدون حضور تماشاگر ادامه پیدا کرد و بایرن جام قهرمانی را بالای سر برد.

پیش از این مسئولان آلمانی اعلام کردند که با توجه به کنترل کرونا این احتمال زیاد است که تماشاگران دوباره به ورزشگاه ها برگردند.

اما در هفته اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به شکل نگران کننده ای افزایش یافت و به نظر می رسد که موج دوم ویروس در این کشور آغاز شده است.

ینس اسپان وزیر بهداشت آلمان درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: بازگشت هزاران هوادار به ورزشگاه ها؟ این با شیوع کنونی ویروس در کشور مطابقت نمی کند. به نظر من چنین اقدامی اشتباه خواهد بود. باید هوشیار باشیم و احساسی تصمیم نگیریم.

او ادامه داد: در شرایط کنونی بازگشت هواداران به ورزشگاه ها اشتباه خواهد بود. فعلا بازگشت هواداران به ورزشگاه اولویت ما نیست.

این سخنان وزیر بهداشت آلمان در حالی است که هفته قبل کمیته برگزاری رقابت های بوندسلیگا پیش شرط هایی را برای بازگشت هواداران به ورزشگاه ها اعلام کرد و به نظر می رسد که اوج گیری دوباره ویروس اختلافات را هم افزایش داده است و باید دید که در روزهای پیش رو چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها