کد خبر: 425563
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۰:۳۱
| |

راز بزرگی سید جلال

بازیکنان پرسپولیس می‌گویند: حسینی در رختکن بزرگ‌تری می‌کند و اگر این طور باشد، راحت می‌شود فهمید پشت پرده جنگجویی و مبارزه‌طلبی کل تیم، همین تفکر کاپیتان قرار گرفته است. بدون چنین ذهنیت قدرتمندی، جلال نمی‌توانست 8 قهرمانی لیگ برتری به‌دست بیاورد.

راز بزرگی سید جلال
کد خبر: 425563
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۰:۳۱

اعتمادآنلاین| در شلوغی‌های جشن قهرمانی، جلال حسینی یکی از نخستین نفراتی بود که در مصاحبه زنده تلویزیونی حاضر شد. کاپیتان پرسپولیس در این مصاحبه از یک جمله بسیار جالب استفاده کرد؛ جمله‌ای که شاید راز تداوم حیرت‌انگیز حسینی را در سینه داشت. جلال گفت: «به هواداران تبریک می‌گویم. آنها حق دارند شاهد باشند و بیش از این لذت ببرند. برای ما اما همه‌ چیز همین امشب تمام می‌شود. از فردا کارهای مهم‌تر و بزرگ‌تری داریم.

حواس‌تان باشد که مدافع 38ساله پرسپولیسی‌ها این حرف را بعد از یک پیروزی معمولی یا مثلا بردن دربی نمی‌زند. پس از نخستین پوکر تاریخ فوتبال ایران است که جلال از عبارت «کارهای مهم‌تری داریم» استفاده می‌کند. بدون هرگونه تعارف و مبالغه، دستاورد پرسپولیس تا همین جا هم عالی و بی‌نظیر بوده؛ در این صورت حتما تیم‌های دیگری هم می‌توانستند 3 یا 4قهرمانی پیاپی را جشن بگیرند. با این همه حسینی به این مقدار راضی نیست و هنوز چیزهای بیشتری از فوتبال می‌خواهد.

بازیکنان پرسپولیس می‌گویند: «حسینی در رختکن بزرگ‌تری می‌کند» و اگر این طور باشد، راحت می‌شود فهمید پشت پرده جنگجویی و مبارزه‌طلبی کل تیم، همین تفکر کاپیتان قرار گرفته است. بدون چنین ذهنیت قدرتمندی، جلال نمی‌توانست 8 قهرمانی لیگ برتری به‌دست بیاورد. بدون این روح چالش‌گرا و سیری‌ناپذیر، حسینی قادر نبود پس از یک‌ بار ترک پرسپولیس و یک‌ بار منتفی شدن بازگشتش به این تیم، دوباره سرخپوش شود و برای خودش در تاریخ باشگاه جایگاهی بی‌بدیل بسازد. شاید هر بازیکن دیگری جای او بود و ابتدای لیگ پانزدهم با جواب منفی برانکو مواجه می‌شد، قید پرسپولیس را می‌زد و به زراندوزی در سال‌های پایانی فوتبالش فکر می‌کرد اما حسینی تفکر دیگری دارد. او از لیگ شانزدهم به پرسپولیس برگشت و از همان سال قهرمانی‌های این تیم شروع شد. کاپیتان حالا در پایان فصلی که با نیمکت‌نشینی‌اش همراه شده و شایعه خداحافظی او را هم در دل داشت، همچنان از «کارهای مهم‌تر» حرف می‌زند و حتی اگر این یک تعارف هم باشد، باز فوق‌العاده آموزنده است.

منبع: روزنامه شهروند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها